کد خبر : 1272483 | 12 مهر 1394 ساعت 16:00 | 242.7K بازدید | 18 دیدگاه

روز دردناک در درفشی فر

اولین تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان (گزارش+عکس)

پرسپولیسی ها که جلسات قبلی تمرین خود را با توجه به درگذشت کاپیتان تیم شان تعطیل کرده بودند امروز در درفشی فر سیاهپوش شده گردهم آمدند.

اولین تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان (گزارش+عکس)
به گزارش "ورزش سه"، اولین تمرین پرسپولیس در شرایطی خاص بعد از درگذشت کاپیتان این تیم برگزار شد.

بهت بازیکنان پرسپولیس ادامه دارد

بازیکنان این تیم با حضور روی نیمکت این تیم و پوشیدن پیراهن‌های مشکی در بهت فرو رفته‌اند و هنوز تمرین را آغاز نکرده‌اند.

آیتم‌های مربوط به تمرین در زمین قرار گرفته و هنوز از آغاز این تمرین خبری نیست. هیچ کس مرگ کاپیتان نوروزی را باور ندارد و نمی‌خواهد بدون او تمرین را آغاز کند.

1042502
 
نقش هادی روی سینه هواداران در درفشی‌فر

تمرین پرسپولیس بعد از درگذشت کاپیتان این تیم امروز در حالی آغاز شد که حدود 100 هوادار این تیم با حضور روی سکوهای درفشی‌فر در سکوت آماده آغاز این تمرین هستند. هواداران این تیم با در دست داشتن عکس های کاپیتان فقید تیمشان و همچنین پوشیدن پیراهن هایی که عکس هادی نوروزی روی آن نقش بسته در حال سوگواری هستند.
 
سیاهپوشی و نثار گل توسط پرسپولیسی ها

بازیکنان با نیم ساعت تاخیر نسبت به زمان اعلامی و پیراهن مشکی آغازگر اولین تمرین بعد از درگذشت کاپیتان تیم شان بودند.


در ابتدای تمرین عکسی از هادی نوروزی به همراه پیراهن و کفش او در جلوی در ورودی در نظر گرفته شد که برانکو به همراه دیگر اعضای کادرفنی و بازیکنان این تیم با نثار دسته گل به او ادای احترام کردند.

1042503


در ادامه نیز برانکو با جمع کردن بازیکنان و گفتگوی کوتاه با آنها سوت آغاز تمرین این بار بدون کاپیتان هادی را به صدا در آورد.


گزارش اولین تمرین بدون هادی

پرسپولیسی ها که جلسات قبلی تمرین خود را با توجه به درگذشت کاپیتان تیم شان تعطیل کرده بودند امروز در درفشی فر سیاهپوش شده گردهم آمدند.

*بازیکنان و کادرفنی این تیم در ابتدا با پیراهن هایی سیاه روی نیمکت حاضر شدند و با چهره ای غمگین به عکس های هادی که اکنون درفشی فر را مزین کرده نگاه می کردند.

1042504

* از سوی باشگاه پرسپولیس پرچم های مشکی در سراسر مجموعه درفشی فر نصب شده است.

* عکس، پیراهن قاب شده، استوک و دیگر وسایل هادی نوروزی در جلوی در ورودی رختکن قرار داده شد تا بازیکنان با نثار گل یاد کاپیتان را زنده نگه دارند.

* برانکو ایوانکوویچ با چهره ای مغموم اولین فردی بود که به هادی نوروزی ادای احترام کرد و بعد از او کادرفنی و بازیکنان با نثار گل و پیراهن های مشکی عکس گرفتند.

* محسن بنگر، نزدیک ترین دوست هادی نوروزی و بازیکن باتجربه پرسپولیس هنوز با مرگ او کنار نیامده و تلاش زیادی داشت تا بغض خود را فرو برد. او بارها با برگردان روی خود از سایر بازیکنان اشک چشمانش را پاک کرد.

1042505

* تمرین با صحبت های برانکو آغاز شد و در ادامه اولین آیتم به گرم کردن بدن ها تعلق داشت. کرختی و بی حالی از همین آیتم ابتدایی در حرکات بازیکنان کاملا مشهود است.

* بابک حاتمی بعد از گرم کردن جدا از سایر بازیکنان به دلیل مصدومیت به دویدن دور زمین پرداخت.

1042506

* آیتم بعدی تمرین به عبور از موانع، پرش و حرکات مارپیچ اختصاص داشت. برانکو با فریادهایش سعی در تزریق روحیه بین شاگردانش داشت تا آنها را از این شرایط خارج کند.

برانکو: به قلب های بزرگ احتیاج داریم

برانکو که با همسر و فرزندانش مکالمه مفصلی داشته و موقعیت فعلی در پرسپولیس را توضیح داده ، در این باره می‌‌گوید: باید به زندگی عادی برگردیم. این البته کار ساده‌ای نیست اما به هرحال ما در پرسپولیس باید به روال معمول برگردیم.
سرمربی پرسپولیس می‌گوید: قبل از اینکه بخواهم حرفی بزنم باید از مردم و طرفداران پرسپولیس تشکر کنم. حضور دلگرم‌کننده‌شان در مراسم خاکسپاری هادی نوروزی و اینکه عشقشان را به این بازیکن ممتاز و خوش اخلاق تیم نشان دادند. البته وظیفه ما حمایت از خانواده او نیز هست و این گرما و عشق باید همچنان ادامه داشته باشد.
او که قرار است تمرین امروز تیمش را در ورزشگاه درفشی‌فر کلید بزند، در ادامه می‌گوید: صرف نظر از مشکلات و مسائل احساسی که یقینا در همه جای این ورزشگاه وجود خواهد داشت، من برای آغاز تمرین دشواری‌های دیگری هم دارم. از تیم ما سوشا مکانی، رامین رضائیان، مهدی طارمی، امید عالیشاه در تیم‌ملی هستند و میلاد کمندانی هم با تیم امید به قطر رفته است. ما همچنین مهرداد کفشگری و ... را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و البته 3 بازیکن تیم ما هم از حضور در مسابقه بعدی ما محروم هستند. همه این‌ها مشکلی است که تمرینات ما را با دشواری مواجه خواهد کرد و تازه این در شرایطی است که ما یک غم بزرگ را با خود حمل می‌کنیم. جالب هم این است که طبق برنامه بازیکنان ملی‌پوش ما بعد از بازی ژاپن به جمع ما می‌پیوندند و تنها 72 ساعت بعد ما باید در لیگ به میدان برویم. این برنامه ریزی عجیبی است و من به شدت به دنبال یک راه‌حل برای برنامه‌ریزی هستم. البته تا به حال به نتیجه‌ای نرسیده‌ام و فقط حرص می‌خورم ...
او در پاسخ به این سوال که درگذشت کاپیتان تیم چه تاثیری روی تیمش خواهد گذاشت گفت: هادی بازیکن معمولی تیم ما نبود و کاپیتان پرسپولیس بود. ما با فقدان عظیمی مواجه خواهیم بود، اما امیدوار هستم هم تیمی‌های هادی و شاگردهای خوب من با درک این موقعیت خود را برای ادامه رقابت‌ها به نحو بهتری آماده کنند. ما تا پایان فصل برای هادی به میدان خواهیم رفت و البته باید در نظر داشته باشیم که حریفان مقابل ما کوتاه نخواهند آمد. به هر حال راه سختی در پیش هست و امیدوارم بتوانیم به سلامت از این مسیر عبور کنیم. اما این کاری است که احتیاج به کاراکترهای ویژه و قلب‌های بزرگ دارد.

دیدگاه‌ها