کد خبر : 1272488 | 12 مهر 1394 ساعت 17:10 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

کفاشیان:

کردستان در استعدادیابی خوب عمل کرده است

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون مبالغی را جهت کمک به هیات فوتبال واریز می‌کند ولی نمی تواند کردستان را از ندادن مبالغ ورودی که برای حضور در لیگ‌ها پرداخت می‌کنند معاف کند.

کردستان در استعدادیابی خوب عمل کرده است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا ، علی کفاشیان، امروز (یکشنبه) در مجمع انتخابات هیات فوتبال استان کردستان در سنندج، اظهار کرد: جلسه‌ امروز بسیار خوب و منسجم بود که نوید روزهای خوب فوتبال را در این استان می دهد.

وی ضمن اشاره به موفقیت‌های بانوان فوتسالیست کشور در سطح آسیا، افزود: در این مدت فوتبال کردستان بسیار خوب در بخش استعدادیابی و توجه به شهرستان‌ها عمل کرده و این نشان از یک مدیریت صحیح دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال کشور گفت: کسی که امروز به عنوان رئیس هیات انتخاب می‌شود باید بیشتر به مدارس پایه توجه کند چون کردستان دارای پتانسیل‌های بالایی است و می‌تواند نمایندگان خوبی همچون وریا غفوری را به تیم ملی معرفی کند.

وی با اشاره به برگزاری آسیا ویژن در استان کردستان، بیان کرد: از اداره ورزش و جوانان می‌خواهیم که به فوتبال کردستان در بحث امکانات سخت افزاری توجه بیشتری داشته باشد. عدم تعامل هیات با اداره ورزش و جوانان و فدراسیون هیچ کمکی به فوتبال نخواهد کرد و بیشتر آن را به عقب می راند، در نتیجه رئیس هیات باید ارتباط قوی با این اداره داشته باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: با برگزاری کلاس‌های ارتقا، در این استان می‌خواهیم فعالیت داوران و مربیان کردستانی را در سطح اول کشور مشاهده کنیم.

وی در پایان ضمن اشاره به اینکه در استان باید به فوتبال بانوان بیشتر توجه شود، یادآور شد: فدراسیون فوتبال مبلغی را جهت کمک به تیم‌های کردستانی در لیگ‌های کشوری واریز می کند تا از این هزینه‌ها بدهی های خود را پرداخت کنند و طبق قانون کردستان نمی تواند از هزینه ورودی تیم‌ها معاف شود.

در این انتخابات 28 نفر حق رای داشتند که در پایان با شمارش آرا رضا رحمانی با 22 رای بالاترین رای را به خود اختصاص داد و سکان اداره فوتبال کردستان را برای چهار سال بر عهده گرفت، آزاد محمودیان دیگر کاندیدای مریوانی با شش رای ماخوذه و بهزاد ساعدی بدون رای به کار خود پایان دادند.


دیدگاه‌ها