کد خبر : 1272495 | 12 مهر 1394 ساعت 17:26 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

اولین تساوی فصل نراتزوری ها

تساوی اینتر در زمین سامپدوریا

دیدار تیم های سامپدوریا و اینتر از هفته هفتم سری آ ایتالیا، لحظاتی پیش با نتیجه 1-1 خاتمه یافت تا اینتر موقتا به صدر بازگردد.

تساوی اینتر در زمین سامپدوریا
به گزارش "ورزش سه"، اینتر که هفته گذشته با شکست عجیب 4-1 در خانه خود برابر فیورنتینا، صدر جدول را به این تیم واگذار کرده بود، برای جبران مافات و بازگشت دوباره به صدر، به زمین سامپدوریایی آمده بود که با 10 امتیاز از 6 بازی، در رده هفتم جدول قرار داشت. سامپ بازی هفته گذشته خود را در زمین آتالانتا، 2-1 واگذار کرده بود.

بازی را سامپدوریا هجومی آغاز کرد و در دقایق 2 و 3 دو بار توسط زوکانوویچ و سوریانو می توانست به گل دست یابد اما ضربات نهایی چندان دقیق نبودند. در دقیقه 12 بازهم سامپدوریا صاحب موقعیت گلزنی شد. این بار شوت محکم کوریا از چپ پس از برخورد با دستان هندانوویچ، از روی دروازه به بیرون رفت تا بخت مناسبی برای سامپ از دست برود.

پس از این سه خطر، اینتر کمی بر بازی مسلط تر شد و روی همکاری ایکاردی و پالاسیو در دقیقه 25 می توانست به گل دست یابد اما ویویانو مانع از ورود توپ به دروازه شد. هر دو تیم در ادامه بازی صاحب موقعیت های دیگری شدند اما قفل دروازه ها همچنان بسته ماند تا نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

سامپدوریا نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و خیلی زود در دقیقه 50 موفق به گلزنی شد. موریل کلمبیایی روی سانتر دقیق پریرا  موفق شد به راحتی دروازه اینتر را باز کند. همین بازیکن در دقیقه 71 با یک شوت پای چپ محکم می توانست فاصله را به دو گل برساند اما ضربه او با اختلاف اندکی به بیرون رفت.

اینتر که پس از دریافت گل، فشار روی دروازه سامپدوریا را بیشتر کرده بود سرانجام در دقیقه 76 به گل تساوی دست یافت. همکاری خوب ایکاردی و پریشیچ، با گلزنی ستاره کروات همراه شد تا همه چیز مساوی شود. این اولین گل پریشیچ برای اینتر بود.

اینتر در یک ربع پایانی بر فشار حملاتش برای زدن گل برتری افزود اما نتوانست موقعیت جدی گلزنی خلق کند تا اولین تساوی فصل نراتزوری ها رقم بخورد. اینتر با این تساوی 16 امتیازی شد و موقتا به صدر بازگشت.

دیدگاه‌ها