کد خبر : 1272496 | 12 مهر 1394 ساعت 17:29 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

با کفاشیان درباره حضور کاظمی در سیاه‌جامگان صحبت می‌کنم

برادران:برای هرقراردادی استعلام نمی‌گیریم

رئیس هیأت فوتبال استان خراسان رضوی گفت: فردا جلسه‌ای با کفاشیان خواهم داشت و درباره ثبت قرارداد کاظمی با سیاه‌جامگان صحبت خواهم کرد.

برادران:برای هرقراردادی استعلام نمی‌گیریم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس محمدمهدی برادران، در خصوص اینکه با توجه به مسائلی که در خصوص ثبت قرارداد فرهاد کاظمی مطرح شده آیا هیأت فوتبال خراسان رضوی مشکلی در این زمینه نخواهد داشت، اظهار داشت: من روز جمعه که به تهران آمده بودم تا در مراسم تشییع پیکر مرحوم هادی نوروزی شرکت کنم با علیپور صحبت‌هایی را داشتم اما او نکته‌ای را در این زمینه به من نگفت. همچنین کاظمی بیش از این سرمربی راه‌آهن بوده و اگر مسئله‌ای وجود داشت باید به ما کتبی اعلام می‌کردند.

وی ادامه داد: فردا من جلسه‌ای با کفاشیان خواهم داشت و در مورد این مسئله هم با او صحبت خواهم کرد. طبیعتاً ما نمی‌توانیم برای ثبت تک تک قراردادها استعلام بگیریم. همچنین اگر نکته‌ای مدنظر مسئولان بوده قطعا تاکنون به ما می‌گفتند. ما آمادگی ثبت قرارداد فرهاد کاظمی با سیاه‌جامگان را داریم تا برای صدور کارت مدارک را به تهران ارسال کنیم.

رئیس هیأت فوتبال استان خراسان رضوی در خصوص میزبانی از رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا که در رده جوانان برگزار می‌شود، ‌گفت: بعد از آن اتفاقاتی که در دیدار دوستانه به وجود آمد صبوریان و دوستان اجرایی در هیأت فوتبال حاضر شدند تا شرایط را برای بازی‌های آینده فراهم کنند که همین طور هم شد و در 3 بازی آینده مشکلی هم وجود نداشت. هم اکنون هم هماهنگی‌های خوبی صورت گرفته است. مشهد توانایی میزبانی مسابقات در سطح بالاتری را دارد و امیدواریم با افتتاح ورزشگاه امام رضا که قرار است تا پایان سال مورد بهره‌برداری قرار گیرد و با مساعدت آستان قدس بتوانیم میزبانی رقابت‌های ملی و مهمتری را بر عهده بگیریم.

دیدگاه‌ها