کد خبر : 1272497 | 12 مهر 1394 ساعت 17:15 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

نورمحمدی: باید آرزوی هادی را برآورده کنیم

با درگذشت هادی نوروزی بازوبند کاپیتانی به علیرضا نورمحمدی رسید.

نورمحمدی: باید آرزوی هادی را برآورده کنیم
به گزارش "ورزش سه"، نورمحمدی که از دوستان صمیمی هادی بود درمورد رفتن همیشگی کاپیتان از جمعشان گفت:اتفاق تلخی افتاد و همه متاثر هستند از این اتفاق تلخ. اما نکته ای که هست هادی نوروزی عزیز دوست داشت با کاپیتانی جام قهرمانی را بالای سر ببرد. برای اینکه این آرزوی هادی را بازیکنان جامه عمل بپوشانند بازیکنان وظیفه سختی از این به بعد دارند.

او‌در همین باره ادامه داد:ما یکی از بهترین نفرات و بهترین دوستمان را از دست دادیم و در این چند روز شرایط سختی را پشت سر گذارندیم و هنوز برای ما مرگ هادی باورکردنی نیست. ما باید تمام وجودمان را بگذاریم تا قهرمان بشویم و جام را با آن بازوبندی که هادی می‌ بست، تقدیم پسرش کنیم و امیدوارم این حداقل آرزوی هادی را برآورده کنیم و تمام تلاشمان را می‌ کنیم. ما دوست داشتیم این کار را هادی انجام بدهد و کاپیتان ما هنوز هم هادی است یعنی هیچ کس خودش اجازه نمی‌ دهد بازوبند را ببند و هادی هنوز برای ما زنده است. بچه ها فکر می‌ کنند هادی مصدوم و هیچ کس فکر نمی‌ کند که هادی دیگر در جمع ما نیست.

بازیکن سرخ پوشان تهران در پایان افزود:هر کاری می‌ توانیم باید انجام بدهم و حداقل کاری که می‌ توانیم بکنیم این است که قهرمان بشویم چون خیلی دوست داشت که با بازوبند کاپیتانی پرسپولیس کاپ قهرمانی را به دست بیاورد.

روز قبل از فوت هادی ما با هم صحبت می‌ کردیم و هادی خیلی خوشحال و بذله گو شده بود. ما همیشه با هم به صورت تلفنی در تماس بودیم و ساعت 6 صبح وقتی به ما این خبر را دادند واقعا خیلی ناراحت کننده بود.

سعی می‌ کنیم شرایط سخت را بگذاریم و امیدوارم بتوانیم بخاطر هادکنیم که شده شرایط خوبی داشته باشیم.

دیدگاه‌ها