کد خبر : 1272510 | 12 مهر 1394 ساعت 18:13 | 28.9K بازدید | 0 دیدگاه

کریمی: از خداحافظی محرم شوکه شدم

بازیکن حال حاضر گسترش‌فولاد که فصل گذشته هم‌تیمی محرم نویدکیا در تیم سپاهان بود، از خداحافظی این بازیکن زردپوشان اصفهان شوکه شد.

کریمی: از خداحافظی محرم شوکه شدم
به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین کریمی در مورد شرایط گسترش‌فولاد گفت: اوضاع گسترش که خیلی خوب است من به خاطر فراز کمالوند به اینجا آمده‌ام، شاید کمتر کسی این کار را انجام دهد. آقا فراز هم از لحاظ فنی خیلی به رشد من کمک کرده است.

او در مورد اینکه گسترش همیشه خوب بازی می‌کند ولی آنطور که باید و شاید نتیجه نمی‌گیرد ادامه داد: بیشتر از اینکه از لحاظ امتیازگیری قوی باشیم، خوب بازی می‌کنیم. جالب است بدانید قرارداد ما نسبت به رتبه‌مان در جدول بسته شده و اگر از هشتم جدول بالا برویم، قراردادمان زیاد می‌شود و اگر پایین برویم از قراردادمان کسر می‌شود. به نظر من این تیم نتیجه می‌گیرد و ما امسال به دنبال کسب سهمیه آسیایی هستیم. فقط باید حواسمان را جمع کنیم.

این بازیکن که فصل گذشته هم‌تیمی نویدکیا بود در مورد خداحافظی این بازیکن افزود: از خداحافظی محرم شوکه شدم. انتظار می‌رود مدیرعامل سپاهان و بزرگترهای تیم نویدکیا را از تصمیمش منصرف کنند. محرم متعلق به مردم اصفهان است و شناسنامه سپاهان محسوب می‌شود. پارسال از زمانی که به جمع‌مان اضافه شد از لحاظ روحی انگیزه گرفتیم.

دیدگاه‌ها