کد خبر : 1272574 | 12 مهر 1394 ساعت 21:47 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیروانی:‌ اردن بازی قابل قبولی انجام داد

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران گفت: پیروزی مقابل اردن را به تمامی مربیان پایه در سطح کشور تقدیم می‌کنم.

پیروانی:‌ اردن بازی قابل قبولی انجام داد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، امیرحسین پیروانی در نشست خبری بعد از بازی تیم ملی جوانان ایران مقابل تیم ملی جوانان اردن در گروه E مقدماتی آسیا عنوان کرد: بازی خوبی بود. تیم اردن بازی با کیفیت و قابل قبولی را مقابل ایران به نمایش گذاشت. در نیمه نخست بازی تیم ایران را تحت فشار قرار دادند اما در نیمه دوم با صحبت‌هایی که با بازیکنانم انجام دادم شروع خوبی داشتیم و توانستیم با سه گل تیم خوب اردن را شکست دهیم و این پیروزی را به تمامی مربیان پایه در سطح کشور که زحمات زیادی برای این بازیکنان غیور می‌کشند، تقدیم می‌کنم.

وی درباره تیم ملی اردن افزود: تیم اردن یکی از بهترین تیم‌های گروه E بود و تقریبا بازی قابل قبولی مقابل تیم ما انجام داد. شاید این تیم در هر گروه دیگری قرار داشت به مرحله بعد صعود می‌کرد.

پیروانی درباره عملکرد بازیکنان تیمش خاطرنشان کرد: عملکرد بازیکنانم در این بازی خوب بود و تمام تلاش‌شان را برای پیروزی مقابل اردن انجام دادند و توانستند با سه گل مقابل این تیم خوب پیروز شوند. امیدوارم بتوانیم در آخرین بازی خود مقابل تیم ملی کویت نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان در خصوص بازی آینده خود مقابل تیم ملی کویت اظهار کرد: قطعا برای بازی مقابل کویت برنامه ویژه‌ای داریم و تمام تلاش‌مان را برای پیروزی مقابل این تیم انجام می‌دهیم. تیم کویت هم قطعا برای پیروزی وارد میدان می‌شود و بازی مقابل این تیم از حساسیت بالایی برخوردار است.

دیدگاه‌ها