کد خبر : 1272684 | 13 مهر 1394 ساعت 11:50 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

اسماعیل‌زاده: موقع مصدومیت کسی حالم را می‌پرسد

می‌خواهم بهترین نتیجه را به دست بیاورم

بانوی قهرمان سنگ‌نوردی کشورمان در جام جهانی کانادا گفت: در رقابت‌های کانادا به‌دلیل فشار بیش از حدی که تحمل کردم از ناحیه سرشانه مصدوم شدم اما کسی حالم را نپرسید.

می‌خواهم بهترین نتیجه را به دست بیاورم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، فرناز اسماعیل‌زاده اظهار داشت: زمانی که در اوج هستی حال و احوالت را می‌پرسند اما زمانی که در اوج نیستی، کسی جویای احوالت نمی‌شود، البته به این شرایط عادت کرده‌ام و دوست ندارم گلایه کنم. این سختی‌ها انگیزه‌ام را برای کار کردن و نتیجه گرفتن بیشتر می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در شرایطی تمرین می‌کنم که نه مربی دارم و نه در مسابقات، پزشکی کنارم هست. در همین رقابت‌های کانادا به‌دلیل فشار بیش از حدی که تحمل کردم از ناحیه سرشانه مصدوم شدم اما کسی حالم را نپرسید با این حال همین موضوع به من انگیزه می‌دهد تا بیشتر تلاش کنم و از فرصتی که در اختیارم هست به بهترین شکل استفاده کنم.

قهرمان سنگ‌نوردی کشورمان افزود: در حال حاضر خود را برای رقابت‌های سنگ‌نوردی قهرمانی آسیا آماده می‌کنم که اواخر آبان ماه به‌میزبانی چین برگزار می‌شود، رقابت‌هایی سخت با رقبایی قدرتمند که می‌خواهم بهترین نتیجه را در این مسابقات به دست بیاورم.

فرناز اسماعیل‌زاده در رقابت‌های جام جهانی کانادا صاحب دو مدال طلا و نقره شد و توانست رکورد ایران را در رشته سرعت جابه‌جا کند.

رقابت‌های قهرمانی آسیا 28 آبان ماه در چین برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها