کد خبر : 1272687 | 13 مهر 1394 ساعت 11:57 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

روزهای اول حضورم در پرسپولیس سخت بود

بنگستون: امیدوارم همچنان گل بزنم

مهاجم هندوراسی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: روزهای اول حضورم در پرسپولیس سخت بود ولی الان با این تیم و فوتبال ایران هماهنگ شده‌ام.

بنگستون: امیدوارم همچنان گل بزنم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، «جری بنگستون» که برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی تیم ملی کشور خود با آفریقای جنوبی و گواتمالا راهی هندوراس شده است، روز یکشنبه به این کشور رسید و امروز برای حضور در تمرینات تیم ملی هندوراس راهی اردوی این تیم می‌شود.

وی در این خصوص گفت: از اینکه به کشورم برگشته‌ام و قرار است برای تیم ملی بازی کنم، خوشحالم. در حال حاضر می‌خواهم خوب تمرین کنم تا برای دو بازی تدارکاتی پیش رو آماده باشم.

مهاجم تیم ملی هندوراس خاطرنشان کرد: این دو مسابقه برای ما خیلی اهمیت دارد. ما باید خیلی سخت تلاش کنیم و بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.


بازگشت بنگستون به هندوراس

سایت خبری «لاپرانسا» در گزارش خود درباره بازگشت بنگستون نوشت: «جری در حالی به هندوراس بازگشته است که موفق شد در آخرین دیدار خود در تیم باشگاهی پرسپولیس در لیگ ایران گلزنی کند. او امیدوار است تا این روند گلزنی‌هایش ادامه یابد.»

مهاجم پرسپولیس در اینباره هم گفت: من از این بابت خیلی خوشحالم. در حال حاضر با فوتبال ایران و پرسپولیس هماهنگ شده‌ام. روزهای اول حضورم در ایران خیلی سخت بود ولی الان همبازی‌ها، کادر فنی تیم و راه و روش بازی تیم را به خوبی می‌شناسم و از این بابت احساس خوبی دارم.

دیدگاه‌ها