کد خبر : 1272714 | 13 مهر 1394 ساعت 12:53 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

تونی و بختیار رحمانی می‌مانند

عباسی: برنامه‌ای برای جذب نویدکیا نداریم

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با بیان اینکه صحبتی با کاپیتان پیشین سپاهان برای حضور در این تیم انجام نداده‌، از حمایت صددرصدی باشگاه از تونی اولیویه‌را و حفظ بختیار رحمانی، نریمان جهان و آقایی خبر داد.

عباسی: برنامه‌ای برای جذب نویدکیا نداریم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت باشگاه تراکتور سازی، سعید عباسی درباره اینکه تعدادی از بازیکنان تیم به دلیل پایان خدمت مقدس سربازی احتمال دارد از این تیم جدا شوند، ضمن بیان مطلب فوق گفت: به‌طور حتم بختیار رحمانی تا آخر فصل در تراکتورسازی می‌ماند و در مورد احمد عبدالله زاده هم مذاکرات لازم را با نیروی زمینی انجام دادیم تا بتواند تا پایان فصل در تیم تراکتورسازی بماند.

وی با بیان اینکه نگرانی ما بیشتر در مورد نریمان جهان و آقایی بود، خاطرنشان کرد: ما در روزهای گذشته جلسه‌ای در تهران با آقای زنوزی مالک باشگاه گسترش فولاد تبریز برگزار کردیم که در پایان این جلسه مقرر شد این بازیکنان تا پایان فصل در تراکتورسازی بمانند و از این محبت مالک باشگاه گسترش فولاد تشکر می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز درباره وضعیت فرید بهزادی کریمی تصریح کرد: در مورد این بازیکن تاکنون مذاکره‌ای با مدیران باشگاه صبای قم نداشتیم ولی تلاش می‌کنیم در ادامه نظر مثبت آن‌ها را جلب کنیم و وی بتواند با دریافت رضایت‌نامه از صبا در تراکتورسازی بماند.

وی با تکذیب شایعاتی مبنی بر مذاکره باشگاه با محرم نویدکیا کاپیتان سپاهان اصفهان گفت: این خبر صحت ندارد و ما هیچ صحبتی با این بازیکن نداشتیم.

عباسی با اشاره به جزئیات موضوع واگذاری تراکتورسازی به شرکت صنایع مس خاطرنشان کرد: آقای فرهنگی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی نامه‌ای دادند که ما خواستیم هر درخواستی که داده می‌شود به‌صورت مکتوب باشد تا مقامات بالا بتوانند در این زمینه تصمیم‌گیری کنند. البته تراکتورسازی یک برند است و ممکن است سهامدار پیدا کند. هرچند به عقیده من تیم تراکتورسازی متعلق به مردم آذربایجان است و سهامدار اصلی این تیم باید همین مردم باشند.

وی با اعلام حمایت صددرصدی از تونی اولیویرا خاطرنشان کرد: اولیویرا یک مربی بزرگ است و ما باید به او وقت کافی را بدهیم و به‌طور قطع صددرصد از او حمایت می‌کنیم. ما تلاش می‌کنیم با حضور و حمایت بیشتر در کنار تیم بتوانیم مشکلات موجود را از میان برداشته و نتایجی که تا امروز به‌دست‌آمده است را در ادامه جبران کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با اعلام اینکه از نظرات پیشکسوتان تیم استفاده می‌کند، افزودد: ما صحبت‌هایی با بعضی از دوستان داشتیم و فهرستی از پیشکسوتان را تهیه‌کرده‌ایم ولی متاسفانه با حواشی و مشکلاتی روبه‌رو هستیم و هنوز نتوانستیم کار را به پایان برسانیم. ما تلاش می‌کنیم نکات منفی را به مثبت تبدیل کرده و روندی صعودی طی کنیم.

وی با اعلام نارضایتی نسبت به محرومیت هواداران تراکتورسازی از حضور در یک دیدار خانگی تأکید کرد: ما به کمیته انضباطی رفته و صحبت‌هایی با مسئولان مربوطه انجام دادیم. ما به آن‌ها اعلام کردیم تیم‌هایی همانند تراکتورسازی که هوادار دارند به‌طور حتم با چنین مشکلاتی نیز روبه‌رو می‌شوند و این موضوع طبیعی است.

عباسی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: به‌طور حتم جایی که هوادار نباشد حاشیه‌ای هم نخواهد بود ولی صحبت اصلی ما این است که بحث تحریک تماشاگران در ورزشگاه بسیار مهم بوده و در صورت تحریک نتیجه منفی می‌گیریم.

وی در ادامه اظهار کرد: ما درباره انتخاب محسن ترکی به‌عنوان داور مسابقه نامه زده بودیم و در این زمینه صحبت‌هایی انجام دادیم ولی خود دوستان متاسفانه قادر به حل برخی مشکلات بین خودشان نیستند. تیم تراکتورسازی با هواداران پرشوری که دارد برای فوتبال ایران افتخاری محسوب می‌شود و AFC به خاطر همین تماشاگران نمرات زیادی به فوتبال ما اختصاص داده است

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در پایان گفت: اگر جریمه و محرومیتی از سوی کمیته انضباطی صورت گیرد این فوتبال ایران خواهد بود که متضرر می‌شود. ما در این زمینه نامه‌نگاری‌های لازم را انجام دادیم و نسبت به این رأی معترض هستیم.

دیدگاه‌ها