کد خبر : 1272769 | 13 مهر 1394 ساعت 16:08 | 45.2K بازدید | 1 دیدگاه

شکست‌استقلال در بازی‌دوستانه برابر امیدهایش

تیم فوتبال استقلال تهران در بازی دوستانه برابر امیدهایش شکست خورد.

شکست‌استقلال در بازی‌دوستانه برابر امیدهایش
به گزارش "ورزش سه"، در این بازی که از ساعت 15:15 در زمین شماره 2 آزادی برگزار شد. استقلال با نتیجه 2 بر یک از تیم امیدهایش شکست خورد تا پرویز مظلومی فکری به حال تیمش بکند. در ابتدای بازی این تیم امیدها بودند که بازی را در دست گرفتند و با ایجاد چند موقعیت خوب می‌توانستند دروازه بزرگسالان این تیم را باز کنند اما عکس‌العمل‌های خوب وحید طالب‌لو باعث شد این تیم گلی در ابتدای بازی دریافت کند.

در دقیقه 32 میلاد شکرزاده با استفاده از فضای پشت حنیف عمران‌زاده و امین حاج محمدی و یک بغل پای دقیق توپ را وارد دروازه کرد و گل اول را به نام خودش ثبت کرد. در ادامه و در دقیقه 40 پروپجیچ روی یک بغل پای به تساوی کشاند تا آبی‌ها نیمه اول را با شکست به رختکن نروند. عملکرد خوب امیدها باعث شد که بیشتر موقعیت‌‌ها از آن این تیم باشد.

اما در نیمه دوم تیم فوتبال استقلال سراسر حمله شد و بارها و بارها دروازه امیدهایش را تهدید کرد اما نتوانست از موقعیت‌های به دست آمده به خوبی استفاده کند اما در دقیقه 75 عرفان بادی یک بار دیگر از ضعف خط دفاع استقلال استفاده کرد و دروازه استقلال را برای بار دوم باز کرد. پس از گل داور روی پروپجیچ خطای پنالتی اعلام کرد اما سجاد شهباززاده نتوانست دروازه حریف را باز کند تا بازی با همان نتیجه 2 بر یک تمام شود.

دیدگاه‌ها