کد خبر : 1272770 | 13 مهر 1394 ساعت 15:48 | 5.2K بازدید | 2 دیدگاه

تیم ملی امید جای هیچ لغزشی ندارد

افاضلی: امیدها به وحدت تاکتیکی نرسیدند

هومن افاضلی کارشناس فوتبال معتقد است که تیم ملی در دیدارهای غرب آسیا احساسی بازی می کند و با وجود اردوهای متعدد به وحدت تاکتیکی نرسیده است.

افاضلی: امیدها به وحدت تاکتیکی نرسیدند
افاضلی به خبرنگار "ورزش سه" گفت: من بازی ایران و عربستان را دیدم و برداشت من این است که ایران در این دیدارها احساسی بازی می کند و هنوز کار جمعی از آنها ندیده ام. البته تا حدودی طبیعی است. چون یک سری از بازیکنان این تیم به تیم ملی بزرگسالان پیوستند. تعدادی هم مشکل سربازی داشتند و در کل امیدها تغییرات زیادی داشتند شاید به همین دلیل هم به وحدت تاکتیکی نرسیدند.

او ادامه داد: اردوهای زیادی که تیم ملی امید پشت سر گذاشته حتی از اردوهای تیم ملی بزرگسالان هم بهتر است ولی متاسفانه به غیر از آنکه به تجربیات بازیکنان اضافه کند هیچ تاثیر تاکتیکی در تیم نداشته است. من به جرات می توانم بگویم که این تیم امید پرمهره ترین تیم ملی امید است که دست مربیان را باز می گذارد تا هر تاکتیکی را پیاده کنند.

وی افزود: از بازی نکردن برزای در تیم امید خیلی تعجب می کند. درست است که او بازیکن اصلی استقلال نیست ولی او کاپیتان تیم ملی است و می تواند با حضورش در زمین تاثیرگذار گذار باشد. بهنام برزای، ارسلان مطهری، امیر عابدزاده و احسان پهلوان 4 بازیکنی هستند که در تجربه حضور در جام ملتهای آسیا با سن زیر 22 سال را دارند. من روی آنها سرمایه گذاری کرده بودم تا برای المپیک تجربه داشته باشم.

افاضلی گفت: ارسلان مطهری هم خیلی بازیکن خوبی است و به نظر من باید در نفت بازی کند و اینکه در زمین حضور ندارد دیدگاه فنی منصوریان است. یادم می آید که وینگادا هم به او اعتقادی نداشت و من برای ماندن ارسلان در تیم سه روز با او حرف میزدم. حرف من این است که تیم ملی برای موفقیت باید از همه داشته هایش استفاده کند. باید این نکته را بدانیم که بازیهای دوستانه با دیدارهای رسمی تفاوت زیادی دارد.من پتانسیل بالایی در بازیکنان خودمان برای صعود می بینم.

او در پایان گفت: امیدوارم که دور آخر اردوهای تیم ملی طوری باشد که بازیکنان بتواند به تاکتیک تیمی برسند. چون سطح بالای امکاناتی که در اختیار تیم ملی امید قرار گرفته جای هیچ لغزشی راب اقی نمی گذارد.

دیدگاه‌ها