کد خبر : 1272788 | 13 مهر 1394 ساعت 16:42 | 68.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

زنگ خطر برای سه ستاره بارسلونا

مسابقات ملی از چند روز دیگر از سر گرفته خواهند شد و این وضعیت برای سه ستاره بارسلونا می تواند خطرناک باشد.

زنگ خطر برای سه ستاره بارسلونا
به گزارش "ورزش سه"، ویروس فیفا یک بار دیگر در کمین ستارگان فوتبال نشسته است و در این میان، سه ستاره بارسلونا بیش از دیگران در این زمینه خطر را احساس می کنند. انریکه پس از اتمام بازی با سویا که البته با شکست بارسا همراه بود، از اینکه مسابقات باشگاهی دو هفته تعطیل خواهند شد، ابراز رضایت کرده بود.

تیم او در 22 روز اخیر، 7 بازی نسبتا سنگین را انجام داد و بازیکنان این تیم طبیعتا از لحاظ بدنی، دچار خستگی و تحلیل شده اند. بارسلونا در فصل جاری، از ناحیه مصدومیت بازیکنانش دچار بدشانسی های زیادی شده است. در حال حاضر مسی، رافینیا و اینیستا مصدوم هستند که در این بین، رافینیا کل فصل را از دست داده است.

از میان ملی پوشان بارسلونا، ماسچرانو، بوسکتس و راکیتیچ، که به ترتیب در رنکینگ بازیکنانی که بیشترین دقایق را برای آبی اناری ها به میدان رفته اند، اول، دوم و چهارم هستند، به شدت خطر مصدومیت در بازی های ملی را احساس می کنند.

ماسچرانو تا بدینجای فصل، 630 دقیقه، بوسکتس 556 دقیقه و راکیتیچ نیز 507 دقیقه برای بارسلونا بازی کرده اند و هر سه، مقابل سویا در روز شنبه نیز فیکس بودند. ماسچرانو همراه آرژانتین باید در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018، مقابل پاراگوئه و اکوادور قرار بگیرد؛ بوسکتس با تیم اسپانیا مقابل اوکراین و لوکزامبورگ به میدان خواهد رفت و راکیتیچ نیز با لباس تیم ملی کرواسی، دو بازی حساس برابر بلغارستان و مالت پیش رو دارد.
بدترین حالت برای انریکه، مصدومیت این سه بازیکن است که دست او را در بازی های آتی بارسلونا، بیش از همیشه خواهد بست.

دیدگاه‌ها