کد خبر : 1272794 | 13 مهر 1394 ساعت 17:11 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

نوزدهمی ایران در پایان روز سوم المپیک سیزم

کاروان ایران در پایان روز سوم المپیک سیزم در رده نوزدهم قرار گرفت.

نوزدهمی ایران در پایان روز سوم المپیک سیزم
 به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، در فینال پرش ارتفاع بازی‌های ارتش‌های جهان دو نماینده د‌و‌و‌مید‌ا‌نی ایران به مصاف حریفان خود رفتند که در پایان محمدرضا وظیفه دوست موفق شد به مدال برنز برسد.

وظیفه دوست با رکورد 2 متر و 24 سانتیمتر موفق شد اولین مدال کاروان ایران را در بازی‌های ارتش‌های جهان را به دست بیاورد. ماجد غزال از سوریه و دانیل سای پلاکف از روسیه به ترتیب با رکوردهای دو متر و 31 و دو متر و 28 مدال طلا و نقره این ماده را از آن خود کردند.

کیوان قنبرزاده، دیگر نماینده ایران در این ماده با رکورد 2 متر و 24 و به دلیل خطای بیشتر در جایگاه پنجم قرار گرفت.

در پنجمین روز بازی‌های ارتش‌های جهان در کره جنوبی نمایندگان دوی 100 متر ایران در نیمه نهایی این ماده به مصاف حریفان خود رفتند.

حسن تفتیان، رکورددار ایران در این ماده با زمان 10.54 در گروه خود دوم شد و به فینال راه یافت. ساموئل فرانسیس از قطر با 10.49 اول شد. رضا قاسمی دیگر نماینده دوی 100 متر با زمان 10.63 سوم شد و او هم راهی فینال شد.

در دور مقدماتی دوی 400 متر نیز مهدی زمانی با رکورد 40.30 در گروه خود اول شد و به دور بعد راه یافت. سجاد هاشمی، دیگر نماینده 400 متر ایران با زمان 47.44 در گروه خود سوم شد و به دور بعد صعود کرد.
در پرش طول نیز محمد ارزنده با رکورد 7.33 و به عنوان نفر پنجم به دور بعد راه یافت.

سجاد بهمنی که در نیمه نهایی دوی 800 متر ر‌قا‌بت می‌کرد با زمان یک دقیقه و 52 ثانیه و 93 صدم ثانیه در جایگاه هشتم و آخر گروه خود قرار گرفت و از رسیدن به فینال باز ماند.

همچنین جودوکار وزن 73- کیلوگرم تیم منتخب نیروهای مسلح کشورمان مدال نقره رقابت های المپیک سیزم را کسب کرد.

رشته جودوی این دوره از مسابقات صبح امروز در بخش انفرادی آغاز شد که در وزن 73- کیلوگرم وحید بنا با برتری مقابل جودوکارانی از صربستان ، قزاقستان ، قطر(اکراینی الاصل) و مغولستان راهی بازی نهایی شد. بنا برای کسب مدال طلا در فینال مقابل نماینده کره جنوبی شکست خورد و به مدال نقره رسید.

در وزن 66- کیلوگرم محمد محمدی بریمانلو که در مسابقات تیمی تنها پیروزی تیم ایران را مقابل کره جنوبی را کسب کرده بود امروز پس از استراحت در دور نخست ، دور دوم به عربستان باخت و حذف شد. در همین وزن جعفر ملایی پور هم ابتدا نماینده ارمنستان را شکست داد و سپس با اخطار به الجزایر باخت و حذف شد. این مسابقات فردا در اوزان سنگین دنبال می‌شود.

تیم والیبال نیروهای مسلح ایران هم در دومین رقابت در المپیک سیزم تیم قطر را با نتیجه 3 بر یک شکست داد.

بدین ترتیب تیم ایران در پایان روز سوم المپیک سیزم در رتبه نوزدهم ایستاد.

دیدگاه‌ها