کد خبر : 1272802 | 13 مهر 1394 ساعت 17:28 | 44K بازدید | 0 دیدگاه

5بازیکن امیداستقلال به بزرگسالان اضافه می‌شوند

مربی استقلال اعلام کرد که قرار است 5 بازیکن تیم امید استقلال به تیم بزرگسالان آبی‌های پایتخت اضافه شوند.

5بازیکن امیداستقلال به بزرگسالان اضافه می‌شوند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مجید صالح بعد از شکست 2 بر یک تیم بزرگسالان استقلال برابر امیدهایش با بیان اینکه نفرات کامل استقلال در اختیار کادر فنی نیستند، گفت: در حال حاضر ما چندین ملی‌پوش داریم و تنها بازیکن خارجی که در اختیار ماست، پروپئیچ است. امیدواریم بتوانیم شرایط خودمان را حفظ کنیم تا سایر بازیکنان همه به جمع ما اضافه شوند.

وی درباره بازی گفت: بازی خوبی را از هر دو تیم دیدیم و در نهایت مجموعه استقلال برنده بازی بود. ما فهمیدیم که استعدادهای زیادی در تیم امیدمان وجود دارد که شایستگی حضور در تیم بزرگسالان را هم دارند. به همین دلیل با صحبت‌هایی که با علی سامره، سرمربی امیدهایمان کردیم، قرار شد از فردا 5 بازیکن تیم امید به جمع ما اضافه شوند.

مربی استقلال در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به حواشی استقلال و اینکه چرا در قراردادهای بازیکنان این تیم بندی اضافه نشده که در صورت غیبت بازیکنان، از قراردادشان مبلغی کسر شود بیان کرد: مسئولیت من فنی است و در این زمینه صحبت می‌کنم. همان طور که گفتم تنها پروپئیچ است که از خارجی‌های ما محسوب می‌شود و مگویان به دلیل مشکلاتی که داشت و مصدومیتی که قبل از بازی با نفت دچارش شد، به تازگی به جمع ما اضافه شده و کرار هم فعلا در اختیار ما نیست.


دیدگاه‌ها