کد خبر : 1272819 | 13 مهر 1394 ساعت 18:45 | 27.9K بازدید | 0 دیدگاه

در گفتگو با ESPN

دکو: مورینیو رسانه ها را بازی می دهد

دکو، ستاره پرتغالی سابق تیم های پورتو، بارسلونا و چلسی، معتقد است که ژوزه مورینو پس از جدایی از رئال مادرید، به شخصیت متفاوتی تبدیل شده است.

دکو: مورینیو رسانه ها را بازی می دهد
به گزارش "ورزش سه"، مورینیو ضعیف ترین شروع تاریخ مربیگری خود را در فصل جاری با چلسی تجربه می کند. تیم او پس از گذشته 8 هفته از لیگ برتر انگلیس، با قبول 4 باخت، در رده های پایین جدول قرار دارد و شنبه گذشته در زمین خود برابر ساوتهمپتون، 3-1 شکست خورد تا اوضاع برایش بحرانی تر شود و حرف از برکناری او نیز به میان بیاید؛ هرچند که باشگاه چلسی در پاسخ به شایعات، حمایت کامل خود از مورینیو را اعلام کرد.

دکو در مورد مورینیو به ESPN گفت:" مورینیو شاید تنها مربی ای در دنیا باشد که رسانه ها را خیلی خوب می شناسد و از آنها برای پیش بردن اهدافش استفاده می کند. او می داند که رسانه ها به چه چیز هایی علاقه دارند و از آنها استفاده لازم را می برد. در ادامه نیز همه چیز به یک بازی تبلیغاتی برای او تبدیل می شود.

برخی مواقع او برای تحریک و تهییج بازیکنانش، از رسانه ها استفاده می کند. من زمانی شاگرد او در پورتو بودم و رقیب ما مثل همیشه بنفیکا بود. در آن مقطع، مورینیو با جنگ های رسانه ای، برنامه هایش را جلو می برد. او در این زمینه، مهارتی باورنکردنی دارد.

با این حال من فکر می کنم او پس از جدایی از رئال مادرید، دچار تغییرات شخصیتی شده است. تا پیش از رفتن او به رئال، اگر از شاگردانش در مورد او سوال می کردید، همه از او به نیکی یاد می کردند اما الان شک دارم که بازیکنانش چنین نظری در مورد او داشته باشند."

دیدگاه‌ها