کد خبر : 1272867 | 13 مهر 1394 ساعت 23:58 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

عذرخواهی بابت دریافت پول از مردم

مأموران خودسرپارکینگ اخراج شدند

نیکوخصال مدیرمجموعه ورزشی آزادی بابت اقدام خودسرانه برخی کارکنان پارکینگ ورزشگاه آزادی مبنی بر دریافت پول از مردم در مراسم هادی نوروزی عذرخواهی کرد.

مأموران خودسرپارکینگ اخراج شدند
به گزارش "ورزش سه" نیکوخصال تاکید کرد با توجه به دستور محمود گودرزی وزیر ورزش کارگروهی در این باره تشکیل شده و مسبین این اتفاق از کار خود اخراج شده اند. از مردم می خواهیم که هر کس بابت حضور در ورزشگاه آزادی در مراسم تشییع هادی نوروزی وجه ای پرداخت کرده، به ما مراجعه کند و این پول را پس بگیرد.
وی ادامه داد: هر کسی که برای دریافت پول به ما مراجعه کند، پولش را پس می دهیم و اگر مبلغی هم باقی بماند این مبلغ به موسسه محک اهدا خواهد شد.

نیکوخصال سپس درباره علت این ماجرا هم گفت: با توجه به اینکه فوت هادی نوروزی در پنجشنبه اتفاق افتاد ما فرصت کمی برای آماده سازی داشتیم، همچنین در روز جمعه سالن 12هزار نفری آزادی توسط ان ای رزو شده بود و فدراسیون اتومبیلرانی هم فعالیت خود را در محدوده پارکینگ غربی انجام می داد. ما پارکینگ شرقی برای انجام مراسم و پارکینگ غربی را برای این رویداد اختصاص داده بودیم که در نهایت ناهماهنگی پیش آمده باعث شد که از مردم وجه دریافت بشود.

نیکوخصال تاکید کرد افراد اخراج شده وجود خارجی دارند و تخلفشان مورد رسیدگی قرار گرفته است. او همچنین از جامعه فوتبال بابت این اتفاق عذرخواهی کرد.

دیدگاه‌ها