کد خبر : 1272877 | 14 مهر 1394 ساعت 00:30 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

نگرانی لوو از دو دیدار پایانی آلمان در مقدماتی یورو

یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان از بازیکنانش خواست علی‌رغم فشردگی بازی‌های لیگ، در آخرین گام مرحله مقدماتی یورو 2016 طاقت بیاورند.

نگرانی لوو از دو دیدار پایانی آلمان در مقدماتی یورو
به گزارش "ورزش سه"، امروز زمانیکه یواخیم لوو یکی از آخرین جلسات تمرین مانشافت را در فرانکفورت رهبری می‌کرد، می‌توانست خستگی مفرط را در بسیاری از ملی‌پوشانش ببیند. از 23 بازیکنی که این مربی برای دو دیدار پایانی مقدماتی جام ملت‌های اروپا (پنج‌شنبه مقابل ایرلند و یکشنبه مقابل گرجستان) دعوت کرده، 17 تن از آنها روز گذشته در تیم‌های باشگاهی‌شان به میدان رفته بودند. لوو در اینباره گفت:" چنین مسئله‌ای تا به حال سابقه نداشته. برنامه دشواری پیش رو داریم."
با این وجود آلمان که صدرنشین گروه D است، با کسب تنها یک نتیجه مساوی در بازی پنج‌شنبه مقابل ایرلند که در دوبلین برگزار خواهد شد می‌تواند صعودش به یورو 2016 را مسجل کند. اما لوو تاکید کرد مایل است مرحله مقدماتی را با قاطع‌ترین نتایج ممکن به پایان ببرد. وی از بازیکنانش خواست علی‌رغم همه مشکلات، در دو جلسه تمرین باقیمانده نهایت تمرکز و جدیت خود را به کار بندند.
او گفت:" در توانایی هیچ یک از شاگردانم تردید ندارم بلکه برعکس به آنها اطمینان کامل دارم. آنها می‌دانند چه می‌خواهیم و در دو بازی اخیر مقابل لهستان و اسکاتلند فوق‌العاده ظاهر شدند و ثابت کردند برنامه کادر فنی این قابلیت را دارد که بهترین بازدهی را از آنها بیرون بکشد. البته آن موقع زمان کافی در اختیار داشتیم اما الان در کمتر از یک هفته بعد از بازی‌های باشگاهی باید تیم ملی را ببندیم. برای همین از خیر امتحان بازیکنان و تاکتیک‌ها گذشتم. امیدوارم بچه‌ها این مرحله آخر را نیز تاب بیاورند."

دیدگاه‌ها