کد خبر : 1272909 | 14 مهر 1394 ساعت 09:10 | 4.8K بازدید | 1 دیدگاه

مهدی کامرانی: شکست‌مان دلایل زیادی دارد

ملی‌پوش بسکتبال ایران گفت: حریفان ما سخت‌تر از ما تلاش کرده‌ بودند و واقعا آماده بودند.

مهدی کامرانی: شکست‌مان دلایل زیادی دارد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا،‌ مهدی کامرانی پس از بازگشت تیم ملی به ایران درباره عملکرد بسکتبالیست‌ها در جام ملت‌های آسیا، اظهار کرد: ما شرمنده مردم شدیم چرا که نتوانستیم آنها را خوشحال کنیم و امیدوارم در رقابت های بعدی جبران کنم. کار بسیار دشواری در رقابت های قهرمانی آسیا داشتیم و بازیکنان واقعا جنگیدند اما نشد. برابر هفت هزار تماشاگر چینی به مصاف میزبان رفتیم. در کنار این حمایت باید بگویم که چین واقعا تیم آماده ای بود.

ملی پوش پست یک بسکتبال ایران ادامه داد: چینی‌ها واقعا آماده تر از ما بودند. تمرین های خوبی داشتند و با قدرت در این مسابقات شرکت کردند. شکست ما دلایل زیادی دارد و من نمی‌توانم در چند کلمه بگویم اما باید به این نکته توجه کنیم که تمرین های ما خیلی دیر شروع شد. مربی ما دیر به تیم ملحق شد و این‌ها تاثیرگذار بود.

او افزود: با این حال باور کنید که ملی‌پوشان ایران جنگیدند و با اینکه برنامه ها و مسابقه‌های تدارکاتی خوبی داشتند اما به مصاف حریفانی رفتند که واقعا بهتر از ما عمل کرده بودند. برنامه‌های تیم فیلیپین و چین خیلی خوب بوده و شش ماه در اردو بودند و سخت تر از ما کار کرده بودند. زمانی که برابرشان به میدان رفتیم غافلگیر شدیم، چرا که آمادگی بدنی بسیار خوبی داشتند.

گارد راس تیم ملی بسکتبال درباره رقابت‌های انتخابی بین قاره‌ای، گفت: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم اما کارمان دشوار است. باید با تیم های قدرتمند آمریکا و اروپا رقابت کنیم و زمان هم خیلی کم است. خب ما لیگ را پیش رو داریم و نمی‌دانم چه اتفاقاتی خواهد افتاد. تنها امیدوارم همه برنامه‌ها برای تیم ملی و آینده بسکتبال خوب باشد. انشالله بتوانیم برنامه ریزی بهتری داشته باشیم تا به المپیک برسیم.

دیدگاه‌ها