کد خبر : 1272910 | 14 مهر 1394 ساعت 09:12 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

سعید داورپناه: همه تلاش کردیم اما نشد

ملی‌پوش بسکتبال ایران گفت: ما برابر فیلیپین عملکرد ضعیفی داشتیم اما برابر چین خوب کار کردیم.

سعید داورپناه: همه تلاش کردیم اما نشد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، سعید داورپناه پس از بازگشت تیم ملی بسکتبال درباره عملکرد تیم ملی، اظهار کرد: اول این که از تمام مردم ایران عذرخواهی می کنم، چرا که باید دست پر به کشور بازمی گشتیم اما این اتفاق نیفتاد. نباید به یکسری چیزها بی توجه باشیم. چین میزبان مسابقات بود و از شرایط میزبانی‌اش به طور کامل استفاده کرد. فیلیپین نیز دو بازیکن از NBA جذب کرده بود و واقعا تیمی دگرگون شده داشت.

ملی‌پوش بسکتبال ایران افزود: ما خیلی خوب کار کردیم و به نظرم تنها برابر فیلیپین بد بازی کردیم و مقابل چین خوب بودیم. با این حال واقعا همه بازیکنان و کادرفنی تلاش کردند و زحمت کشیدند. کسی کم کاری نکرد اما نشد. در دو مسابقه که باید برنده می شدیم باختیم و نتوانستیم به هفدمان برسیم.

او ادامه داد: ما در این مدت خیلی تلاش کردیم و می‌خواستیم به المپیک برسیم اما خب حریفان نیز کار کرده بودند و با آمادگی کامل در رقابت‌ها شرکت کردند. متاسفانه به المپیک نرفتیم اما باز خدا را شکر که مدال برنز گرفتیم و دست خالی به ایران نیامدیم. حالا تیم ملی باید خودش را به اوج برساند و در رقابت‌های سال آینده برای کسب سهمیه المپیک تلاش کند.

دیدگاه‌ها