کد خبر : 1272917 | 14 مهر 1394 ساعت 09:34 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

نیاز باشد با آیان هم صحبت می‌کنم

مرادی: گودرزی دستور حل مشکل سهراب را داد

زئیس فدراسیون وزنه‌برداری بعد از ملاقات اعضای هیات رئیسه با وزیر ورزش و جوانان گفت: دیدار خوبی بود و گزارشی از روند فعالیت کارمان برای کسب سهمیه المپیک به اقای دکتر گودرزی ارائه کردیم.

مرادی: گودرزی دستور حل مشکل سهراب را داد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، علی مرادی در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با تشکر از وزیر ورزش و جوانان برای توجه به مسایل فدراسیون های المپیکی، گفت: برای اولین بار هیات رئیسه جدید فدراسیون به اتفاق بنده به دیدار گودرزی رفتیم.

رئیس فدراسیون وزنه برداری افزود: وزیر ورزش به ما گفت برای کسب شش سهمیه المپیک در مسابقات جهانی آمریکا تلاش کنید و امیدوارم مثل همیشه وزنه برداری، کاروان ورزش ایران را در بازیهای ریو صاحب مدال کند.

مرادی با اشاره به مشکلات پیش آمده برای سهراب مرادی و اعلام بازنشستگی وی از طرف مسئولان قبلی فدراسیون وزنه برداری، گفت: متاسفانه این کار وزنه برداری را با مشکل جدی مواجه کرده است و  گودرزی به ما تاکید کرد مشکل سهراب مرادی برای حضور در مسابقات جهانی آمریکا و کسب سهمیه المپیک حل شود و حتی به من گفت اگر نیاز است با آیان رئیس فدراسیون جهانی صحبت کنم.

رئیس فدراسیون وزنه برداری از سفر خود به مجارستان و دیدار با تاماش ایان در پایان این ماه خبر داد و عنوان کرد: بردن سهراب مرادی به مسابقات جهانی با شرایطی که برای این جوان پیش آورده‌اند کار مشکلی است، اما ما برای او اقدام کرده ایم و منتظر ویزای او برای سفر به آمریکا هستیم.

مرادی از حمایت وزیر ورزش و جوانان از برنامه استعدادیابی فدراسیون وزنه برداری خبر داد و گفت: گودرزی از ما خواست در رده های سنی با برنامه و استفاده از تجربیات محمد نصیری قهرمان بزرگ ایران حرکت کنیم.

دیدگاه‌ها