کد خبر : 1272921 | 14 مهر 1394 ساعت 09:42 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

به جای پیشرفت، پسرفت می کنیم

ملی پوش هندبال: تصور شرایط بهتری داشتم

بازیکن پست خط زن تیم ملی هندبال ایران گفت: فکر می کردم امسال شرایط این رشته بهتر می شود اما اینگونه نشد و به جای پیشرفت، پسرفت می کنیم.

ملی پوش هندبال: تصور شرایط بهتری داشتم
به گزارش "ورزش سه"، مرحله جدید اردوی تیم ملی هندبال ایران برای شرکت در مسابقات انتخابی المپیک ریو از روز شنبه (12 مهر ماه ) آغاز شده و مهدی بیجاری ملی پوش کشورمان نیز پس از غیبت در اردوهای قبلی به تمرینات در این اردو پیوسته است .

بیجاری در گفت و گو با ایرنا درباره اردوی تیم ملی گفت: در آغاز تمرینات کادر فنی بیشتر روی کارهای بدنی تمرکز کردند تا بازیکنان برای پیگیری تمرینات تاکتیکی آماده شوند. وی در پاسخ به این سوال که تیم ملی چقدر برای صعود به المپیک شانس دارد؟ گفت: کل آسیا ایران را یکی از تیم های قدرتمند این رشته می داند و قطعا همه حریفان برای رویارویی با تیم ما برنامه ریزی می کنند.

بیجاری افزود: قطر با تابعیت دادن به تعداد زیادی از بازیکنان خارجی، یکی از تیم های قدرتمند جهان شده است و کار سختی مقابل این تیم داریم. البته پیش از این قطر را شکست داده ایم و می توانیم یک بار دیگر این کار را انجام دهیم. کره جنوبی هم یکی از قدرت های سنتی آسیا محسوب می شود. باید در تمام مسابقات با تمام وجود بازی کنیم و هیچ حریفی را دستکم نگیریم.

وی در مورد عرفان اسماعیلاگیچ سرمربی جدید تیم ملی هندبال گفت: اسماعیلاگیچ یک مربی با تجربه است و در ضمن از نظر تیم داری نیز مدیریت خوبی دارد. البته می گویند مربی بد اخلاقی است اما قطعا از مهدی بیجاری بد اخلاق تر نیست.خط زن تیم ملی هندبال ایران درباره غیبتش در اردوهای قبلی تیم ملی گفت: در آن زمان مشکلات عدیده خانوادگی داشتم که البته در حال حاضر بیشتر هم شده است اما پس از صحبت با رییس فدراسیون، تصمیم گرفتم در اردوی تیم ملی شرکت کنم و ذهنم را برای موفقیت در تیم ملی متمرکز کنم.

وی ادامه داد: خوشحالم نامم در فهرست نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی قرار گرفته است اما هنوز مشکلاتی دارم که بیشتر آنها مالی است و امیدوارم هر چه زودتر رفع شود.پنج هفته از لیگ برتر هندبال می گذرد اما هنوز مهدی بیجاری که یکی از بهترین بازیکنان ایران در سال های اخیر بوده است ، عضو هیچ باشگاهی نیست.وی در این مورد گفت: پس از کناره گیری تیم های ثامن الحجج سبزوار و مشهد از شرکت در لیگ برتر، برخی باشگاه ها از این موضوع سوء استفاده کردند و سطح قراردادها را پایین آوردند. باشگاه ها به بازیکنان می گفتند چه بخواهید و چه نخواهید مبلغ قرارداد همین است.

ملی پوش هندبال ایران گفت: تصمیم گرفتم فعلا در تیم های ایرانی بازی نکنم و اگر شرایط فراهم شود به خارج از کشور می روم. در حال مذاکره با چند باشگاه اروپایی هستم تا در صورت فراهم شدن شرایط به آنها بپیوندم.وی خاطرنشان کرد: فکر می کردم امسال هندبال ایران روند بهتری پیدا کند اما شرایط اینگونه نشد. البته سید ابوالحسن مهدوی رییس فدراسیون فردی نمونه است اما باید دیگر بخش های فدراسیون نیز فعالیت خود را بیشتر کنند تا به جای پیشرفت، پسرفت نکنیم.

بیجاری گفت: بازیکنان هندبال حجب و حیای زیادی دارند و بدون هیچ چشمداشتی تمرین می کنند اما متاسفانه مسئولین ما همیشه حرف هایی می زنند که به آن عمل نمی کنند. به خاطر این مسئولین بازی نمی کنیم اما کاش کسانی که پشت میز می نشینند هم به خودشان بیایند و وعده هایی که به آن عمل نمی کنند ، ندهند.

دیدگاه‌ها