کد خبر : 1272923 | 14 مهر 1394 ساعت 10:00 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز تمرین مشترک با تیم ملی

ووشوکاران چین وارد تهران شدند

اعضای تیم ملی ووشو چین برای برگزاری یک دیدار دوستانه و چهار جلسه تمرین مشترک با تیم ملی کشورمان روز گذشته وارد تهران شدند.

ووشوکاران چین وارد تهران شدند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، رقابتهای ووشو قهرمانی جهانی آبان ماه به میزبانی اندونزی در جاکارتا برگزار خواهد شد و تیم ملی کشورمان در تدارک حضوری مقتدارنه در این مسابقات است. 

بعد از برگزاری رقابتهای بین المللی جام پارس، حضور تیم ملی ووشو چین در تهران دیگر برنامه تدارکاتی برای تیم ملی کشورمان است. به همین منظور تیمی که عنوان قهرمانی جهان را در اختیار دارد با ۵ ووشوکار عصر دوشنبه وارد تهران شد. 

این تیم امروز و فردا صبح و عصر با ملی پوشان کشورمان تمرین مشترک خواهد داشت. پنجشنبه دو تیم استراحت کرده و روز جمعه به مصاف هم می روند.

هر کشور در بخش ساندای رقابتهای جهانی ۵ ووشوکار اعزام خواهد کرد و مشخص نیست که چینی ها با همین نفرات اعزامی به تهران راهی مسابقات جهانی می شوند یا ترکیب را تغییر می دهند.

به هر حال دیدار تیم های اول و دوم جهان که در رقابتهای پیش روی قهرمانی جهان نیز مدعیان اصلی کسب این عنوان هستند جذابیت های زیادی برای علاقمندان به ووشو خواهد داشت. ضمن اینکه بعد از این مسابقات می توان در خصوص عیار تیم ملی و اینکه در اندونزی چه عملکردی خواهد داشت اظهار نظر کرد. 

سیزدهمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی جهان طی روزهای ۲۰ تا ۲۷  آبان ماه به میزبانی اندونزی در جاکارتا برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها