کد خبر : 1272937 | 14 مهر 1394 ساعت 10:35 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

پای رونالدو و ربرتوکارلوس به درفشی‌فر باز شد!/ حضور مترجم سابق برانکو در تمرین

گزارش تمرین پرسپولیس

تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در حالی در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد که پای رونالدوی برزیلی و روبرتو کارلوس هم به جمع سرخپوشان باز شد!

گزارش تمرین پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، تمرین بازیکنان پرسپولیس در روز سه‌شنبه امروز صبح در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد و طبق برنامه سرخپوشان عصر امروز را به استراحت خواهند پرداخت و فردا هم صبح و بعدازظهر تمرین خواهند کرد. البته قرار است سرخپوشان فردا عصر در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم فوتبال پراگ بروند.

* بازیکنان پرسپولیس از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح خود را به ورزشگاه درفشی‌فر رساندند.

* علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس برای صبحت با بازیکنان و روحیه دادن به آنها در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شد.

* پیش از تمرین امروز پرسپولیس از ساعت 9 صبح به مدت 30 دقیقه طاهری در سالن کنفرانس ورزشگاه درفشی‌فر به مدت 30 دقیقه با بازیکنان این تیم جلسه داشت و سرخپوشان هم‌قسم شدند همه توانشان را برای قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی به کار بگیرند تا روح مرحوم هادی نوروزی از قهرمانی سرخپوشان شاد شود.

* پس از صحبت‌های طاهری بازیکنان با حضور در زمین چمن تمرینات خود را آغاز کردند.

* محمود خردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس دیرتر از سایرین به درفشی‌فر آمد.

* مهرداد کفشگری که چند روزی در کنار خانواده مرحوم هادی نوروزی قرار داشت و به همین دلیل در تمرینات شرکت نمی‌کرد امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شد.

* مهرداد کفشگری، رضا خالقی‌فر و بابک حاتمی سه بازیکن پرسپولیس بودند که امروز به صورت اختصاصی دور زمین دویدند و سپس برای زدن وزنه به سالن بدنسازی ورزشگاه درفشی‌فر رفتند.

* کمال کامیابی‌نیا هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که روز گذشته با اجازه کادر فنی تمرین نکرده بود امروز پا به پای بازیکنان دیگر به تمرین پرداخت.

* بازیکنان پرسپولیس امروز زیر نظر مارکو مربی بدنساز خود بدن‌هایشان را گرم کردند و نکته جالب اینجاست که اصغر نیک‌سیرت مترجم برانکو هم همراه با بازیکنان مشغول تمرین کردن بود.

* بازیکنان پرسپولیس پس از انجام کارهای کششی و نرمشی به گروه‌های دو نفره تقسیم شده و به کار با توپ پرداختند. برانکو از بازیکنان می‌خواست در انجام تمرینات و از زدن ضربات بغل پا دقت لازم را داشته باشند.

* رضا چلنگر مترجم سابق برانکو امروز در ورشزگاه درفشی‌فر حاضر شد.

* 19 بازیکن در تمرین امروز سرخپوشان شرکت داشتند.

* زمانی که بازیکنان مشغول زدن ضربات بغل پا بودند برانکو تمرین را نگه داشت و لحظاتی برای بازیکنان صحبت کرد. سرمربی پرسپولیس به بازیکنان تیمش گفت که تمرینات بغل پا زدن را جدی بگیرند چراکه زمانی که رونالدوی برزیلی و روبرتو کارلوس در اوج فوتبال بودند 5 دقیقه با هم بغل پا زدن را تمرین می‌کردند.

برانکو در ادامه صحبت‌هایش به بازیکنان گفت که این دو نفر که اعجوبه فوتبال بودند دیوانه نبودند که بغل پا زدن را تمرین می‌کردند چراکه حفظ توپ یکی از نکات اساسی در فوتبال روز دنیاست.

* ملی‌پوشان در تیم ملی امید و بزرگسالان به همراه جری بنگستون مهاجم ملی‌پوش و هندوراسی پرسپولیس مطابق روزهای گذشته در تمرین امروز حضور نداشتند.

* پایان بخش تمرین امروز سرخپوشان انجام حرکات کششی برای ثبت کردن با روش‌های جدید بود.

* کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز از روی نیمکت عملکرد سرخپوشان را زیر نظر داشت.

* هیچ هواداری در تمرین امروز پرسپولیس حاضر نبود.

در ساعت 10 و 15 دقیقه تمرین 45 دقیقه سرخپوشان به پایان رسید.

پس از تمرین امروز بازیکنان پرسپولیس برای حضور در مراسم ترحیم کاپیتان فقید خود راهی مسجد امیرالمومنین در مسجد منطقه مرزداران تهران شدند.


 

دیدگاه‌ها