کد خبر : 1272941 | 14 مهر 1394 ساعت 10:43 | 10.1K بازدید | 1 دیدگاه

خاطره مدافع ملی پوش از هادی نوروزی

کنعانی : شک نکنید به جام جهانی می رویم

حسین کنعانی مدافع ملی پوش تیم ملوان در حاشیه اردوی ملی به سئوالات مدیررسانه ای تیم ملی پاسخ داده است .

کنعانی : شک نکنید به جام جهانی می رویم

به گزارش "ورزش سه"، حسین کنعانی در گفتگو با سایت فدراسیون فوتبال ابتدا درباره درباره شرایط اردویی تیم ملی اظهار کرد: خدا را شکر شرایط بسیار خوبی داریم. خیلی خوشحالم که دوباره سرمربی تیم ملی به من اعتماد کرد. در چند بازی حساس ما در ملوان دستیاران کی روش حضور داشتند و من هم در آن بازیها عملکرد خوبی داشتم و خوشبختانه دوباره به تیم ملی دعوت شدم. درست است که سن من کم است اما تلاش می کنم که در تیم ملی خوب باشم و از اینجا راهی باشگاههای اروپایی شوم.
وی افزود: خرداد برای نخستین بار کی روش من را به تیم ملی دعوت کرد و در دو بازی برابر ازبکستان و ترکمنستان به من بازی داد و من هم تلاش کردم بازی خوبی از خودم به نمایش بگذارم. از آن اردو به بعد در فهرستهای بعدی قرار داشتم و حالا هم خوشحالم که می توانم تیم ملی را دو بازی برابر عمان و ژاپن همراهی کنم. واقعا خوشحالم که سرمربی تیم ملی به من اعتماد کرده و من هم به خاطر این اعتماد از دل و جان برای تیم ملی مایه می گذارم. ان شاءالله بتوانیم ما جوانان تیم ملی با استفاده از تجربیات کادر فنی و کمک بازیکنان قدیمی تر عملکرد موفقیت آمیزی ارائه کنیم.
وی درباره عملکرد امیدوارکننده بازیکنان جوان بعد از دعوت کی روش گفت: واقعیت این است که جوانان خیلی خوبی به تیم ملی دعوت شده اند. این پوست اندازی می تواند برای چند سال به فوتبال ایران کمک کند. اکنون بازیکنان خوبی همچون سعید عزت اللهی، سردار آزمون، مهدی ترابی، مهدی طارمی، رامین رضاییان و ... در تیم ملی حضور دارند و امیدوارم ما جوانان بتوانیم جواب اعتماد کی روش را بدهیم و آنچه او می خواهد را ارائه کنیم.
کنعانی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کنی با این بازیکنان تیم ملی می تواند برای دومین بار پیاپی به جام جهانی صعود کند، گفت: شک نکنید که می توانیم راهی جام جهانی شویم. تیم خیلی خوبی داریم. نکته ای که در تیم ملی برجسته است و همین عامل می تواند رمز موفقیت تیم ملی باشد، یک دلی و یک دستی این تیم است. من در همه تیمهای پایه ای از نوجوانان تا امید بازی کرده ام اما اتحادی که در این تیم وجود دارد را فقط در تیم جوانان دوران اکبر محمدی دیده ام. این نکته برجسته تیم ملی است. در این تیم فرقی بین نیمکت با یازده بازیکن اصلی نیست و همه هم دل هستند و همین موضوع می تواند تیم ملی را به جام جهانی برساند.
او در ادامه گفتگو با سایت فدراسیون فوتبال با اشاره به درگذشت ناگهانی هادی نوروزی گفت: جا دارد به خاطر این ضایعه به خانواده و جامعه ورزش تسلیت بگویم. صبح زود بود که من این خبر را شنیدم اما هنوز هم نتوانسته ام آن را باور کنم. وقتی این خبر را شنیدم بغض گلویم را گرفت. من و هادی دو سال با هم زندگی کردیم و او برای من مثل برادر بزرگتر بود. خانه ما کنار هم بود و هر روز با هم سر تمرین می رفتیم. در طول مسیر هم خیلی با من صحبت می کرد و من همیشه از تجربیات او استفاده می کردم. وقتی برای اولین بار می خواستم در سن 17 سالگی برای پرسپولیس به میدان بروم، خیلی با من صحبت کرد و به من آرامش داد. من آن آرامش را مدیون کاپیتان نوروزی بودم و اکنون نمی دانم که چگونه باید با این واقعیت کنار بیاییم.
مدافع تیم ملوان درباره وضعیت این تیم اظهار کرد: ملوان تیم ریشه دار و دوست داشتنی است. من خیلی کوچکتر از این هستم که از ملوان بگویم اما باید بگویم هر چه دارم از ملوان است. درست است که در پرسپولیس بودم اما در پرسپولیس زیاد به من بها ندادند اما در ملوان به من بها دادند و از تیم ملوان به تیم ملی آمدم. فصل خیلی خوبی را در لیگ امسال شروع کردیم و خوب امتیاز جمع کردیم. ان شاءالله بتوانیم همین روند را ادامه بدهیم. کل کادر ملوان انسانهای خوب و باشخصیتی هستند. فکر می کنم اگر فقط از استیلی نام ببرم کافی است. او خیلی به تیم ما کمک کرده است. تیم ما بازیکنان بسیار خوبی دارد و ان شاءالله امسال بتوانیم راحت سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم.

دیدگاه‌ها