کد خبر : 1272944 | 14 مهر 1394 ساعت 10:50 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

ITC نرسد، فولاد با بازیکن دیگری قرارداد می‌بندد

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید اگر ITC بازیکن خارجی این تیم امروز ارسال نشود، به سراغ گزینه‌های دیگر می‌روند.

ITC نرسد، فولاد با بازیکن دیگری قرارداد می‌بندد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، علیرضا کاهکش درباره وضعیت مهاجم خارجی جدید این تیم، اظهار کرد: هنوز ITC دکوما به دست ما نرسیده است. ما زمان کافی نداریم که منتظر وضعیت او بمانیم. روز گذشته با اسکوچیچ صحبت کردم و قرار بر این شد که اگر ITC او صادر نشد، به سراغ گزینه دیگری برویم.

او اضافه کرد: خودمان به صورت رسمی با باشگاه بلژیکی سابق او مکاتبه کرده‌ایم و کسرایی، عضو روابط بین‌الملل سازمان لیگ هم مکاتباتی را با فیفا انجام داده است اما هنوز جوابی نرفته‌ایم. اسکوچیچ با مدیر برنامه این بازیکن صحبت‌هایی را انجام داده و به او گفته اگر ITC صادر نشود با دکوما قرار داد نمی‌بندیم. باشگاه به اسکوچیچ اختیار تام داده که با بازیکن خارجی موردنظرش به توافق برسد.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره وضعیت این تیم نیز گفت: روز یکشنبه به بازیکنان استراحت دادیم اما از دوشنبه تمرینات را آغاز کرده‌ایم که تا امروز و فردا هم ادامه دارد. قصد داریم روز جمعه یک دیدار تدارکاتی برگزار کنیم که هنوز حریفمان مشخص نشده است.

کاهکش افزود: بازیکنان از روحیه بالایی برخوردار هستند و هیچ محروم و مصدومی هم نداریم تا این هفته بتوانیم سه امتیار کامل را کسب کنیم.

دیدگاه‌ها