کد خبر : 1272966 | 14 مهر 1394 ساعت 11:30 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

طاهری برای صحبت با بازیکنان به تمرین آمد

قنبرپور: محکوم هستیم درست تمرین کنیم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علی‌اکبر طاهری برای صحبت با بازیکنان در مورد مسائل اخیر و درگذشت هادی نوروزی به محل تمرین آمد.

قنبرپور: محکوم هستیم درست تمرین کنیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مصطفی قنبرپور در مورد حضور علی‌اکبر طاهری در تمرین پرسپولیس در جلسه با بازیکنان گفت: همانطور که می‌دانید تمرین امروز ما ساعت 9 و 30 دقیقه آغاز شد. به همین خاطر با هماهنگی مدیریت باشگاه طاهری امروز در محل تمرین حضور پیدا کرد و دقایقی با بازیکنان صحبت کرد.

وی افزود:‌ صحبت طاهری در مورد وضعیت تیم و درگذشت هادی نوروزی بود. او اعلام کرد هادی از جمع ما رفته ولی یادش همیشه کنار ماست. ما تکلیف داریم با تمام وجود تلاش کنیم تا پرسپولیس به موفقیت برسد و دل هواداران را شاد کنیم. باید همبستگی بیشتری داشته باشیم و قدر این روزها را بیشتر بدانیم. همچنین در مورد مسائل مالی هم صحبت شد و از قرارداد با اسپانسر جدید صحبت‌هایی صورت گرفت. ثبات مالی بیشتر شده و مبالغی در آینده به بازیکنان پرداخت خواهد شد.

مربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که باشگاه برای بالا بردن توان روحی بازیکنان چه برنامه‌ای دارد، خاطرنشان کرد: پاداش بازیکنان طی چند روز آینده پرداخت می‌شود. شاید نشستی برای صرف شام داشته باشیم تا کمی تیم را از لحاظ روحی به وضعیت بهتری برسانیم. ما محکوم هستیم. محکوم به اینکه درست تمرین کنیم و به موفقیت و قهرمانی برسیم و آن را به هواداران هدیه کنیم.

دیدگاه‌ها