کد خبر : 1272967 | 14 مهر 1394 ساعت 11:15 | 41.8K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: از راز بزرگ فرگوسن اطلاع داشتم

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی عنوان کرد که پیش از اعلام عمومی، از بازنشستگی فرگوسن مطلع بوده ولی سرمربی اسکاتلندی نتوانسته او را راضی به حضور روی نیمکت شیاطین سرخ کند.

مورینیو: از راز بزرگ فرگوسن اطلاع داشتم
به گزارش "ورزش سه"، مورینیو سال 2013 از رئال مادرید جدا شد و قراردادی 4 ساله با چلسی امضا کرد. این در حالی بود که در همان تابستان، دیوید مویس جانشین فرگوسن روی نیمکت منچستر شد. از مربی پرتغالی به عنوان جانشین فرگی یاد می‌شد ولی حال مورینیو عنوان کرد که پیش از پیوستنش به چلسی، فرگوسن از این موضوع اطلاع داشته است.

او گفت:" هر مربی در دنیا دوست دارد در باشگاه بزرگی مثل منچستریونایتد مربی گری کند ولی من می‌خواستم به چلسی بیایم. درباره این موضوع بحثی با فرگوسن نداشتیم زیرا من و او خیلی با هم دوست هستیم و او از ابتدای فصل می‌دانست که من می‌خواهم رئال را ترک کرده و به چلسی بپیوندم. او به من یک راز بزرگ گفت که افراد کمی از آن مطلع بودند. دو یا سه ماه پیش از تصمیم به بازنشستگی، او به من اطلاع داد. می‌دانستم او به من اعتماد دارد و اگر نداشت، به من نمی‌گفت. من ترسیده بودم و در نهایت او هم او به صورت رسمی جدایی اش را تایید کرد."

مورینیو فصل گذشته موفق شد به همراه چلسی قهرمان لیگ برتر شود و این در حالیست که آبی‌ها، فصل جدید را خوب شروع نکرده اند و در نیمه دوم جدول قرار دارند.

دیدگاه‌ها