کد خبر : 1272968 | 14 مهر 1394 ساعت 11:32 | 19K بازدید | 6 دیدگاه

خوش خبر: با یک خط نامه آمدم،با یک خط هم می‎روم

واکنش خوش‌خبر به خبر برکناری‌اش

امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال به پایان کارش در پست فعلی رسید و در حالی که همه منتظر تغییر کواچ بودند، مدیر 9 ساله تیم ملی برکنار شد.

واکنش خوش‌خبر به خبر برکناری‌اش
به گزارش "ورزش سه"، بعد از بازگشت تیم ملی والیبال ایران از جام جهانی قرار بر این شد تغییر و تحولاتی در چینش افراد راس کادرفنی ایجاد شود و تمام توجهات به سرمربی و دستیارانش بود اما غیرمنتظره ترین تصمیم امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی بعد از 9 سال کار بدون وقفه در این پست از سمت خود برکنار شد. خوش خبر که در این سال ها رابطه بسیار نزدیکی با بازیکنان داشت و مربیانی چون تیاچ، گاییچ، حسین مدنی، خولیو ولاسکو و اسلوبودان کواچ در کنار خود دیده بود، حالا مجبور به ترک تیم ملی است. کمتر کسی تصور این تصمیم را می کرد اما او به گذشته و قبل از جلسه کارگروه بررسی عملکرد تیم ملی از موضوع خبردار بود.

خوش خبر که به نظر می رسید جایگاهی محکم در تیم ملی دارد دچار اولین ترکش های شکست در جام جهانی شد و او دراین مورد به ورزش سه می گوید: قطعا نتایج تیم ملی در جام جهانی براتخاذ این تصمیم موثر بوده است. من کارمند وزارت ورزش بوده ام و در قالب ماموریت در تیم ملی والیبال انجام وظیفه می کردم. با یک خط نامه آمدم و با یک خط نامه هم می روم، این موضوعی است که از اول می دانستم.

او در مورد احتمال بازگشتش به تیم ملی والیبال می گوید: وزارت وزارش ارگان ارشد فدراسیون والیبال است و فدراسیون و من باید از این دستور پیروی کنیم. پستی که من درآن مشغول به کار هستم، همراه با احساسات بوده است. ایرانی ها در این مورد با هم مشترک هستند اما روابط من از لحاظ احساسی با بازیکنان شدت بیشتری داشت و قطعا این جدایی سخت است. اما تصمیمی است که گرفته شده و ما موظف انجام هستیم.

در این سال ها خوش خبر بارها مورد تایید بازیکنان و کادرفنی قرار گرفته است و کمتر دیده شده بازیکنی از او گله داشته باشد اما اولین تصمیم در راستای بهبود تیم ملی برکناری او بود که با واکنش های مثبتی از سمت بازیکنان همراه نشد و باید دید این تصمیم تا چه حد برای تیم ملی موثر و تا چه حد همراه با ضرر خواهد شد.

دیدگاه‌ها