کد خبر : 1272972 | 14 مهر 1394 ساعت 11:39 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

شکست اکبری مقابل قهرمان جهان

یک طلا و 2 برنز در انتظار کشتی‌گیران ایران

در مسابقات چهار وزن نخست رقابت های کشتی آزاد ارتش‌های جهان که از صبح امروز(سه شنبه) به وقت محلی در کره جنوبی در حال برگزاری است، میثم حیدری در وزن 65 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافت و رضا اطری و عزت الله اکبری در اوزان 57 و 74 کیلوگرم برای کسب مدال برنز به روی تشک می‌روند.

یک طلا و 2 برنز در انتظار کشتی‌گیران ایران

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در وزن 57 کیلوگرم رضا اطری در دور اول با نتیجه 10 بر صفر مکس نوری از آمریکا را شکست داد وی در دور بعد نیز با نتیجه 3 بر 2 از سد توسوگباتار دامدین بازار از مغولستان گذشت اما در دیدار نیمه نهایی با نتیجه 4 بر 2 مغلوب کیم جین چئول از کره جنوبی شد و به دیدار رده بندی رفت. حریف وی در این دیدار گور گریگوریان از ارمنستان است.

در وزن 65 کیلوگرم میثم حیدری در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر ریوازی جانیدزه از گرجستان را شکست داد وی در دور بعد با نتیجه 5 بر 4 از سد باتماگنای باتچولون از مغولستان گذشت و با پیروزی 9 بر 4 مقابل عظمت شاگاپولی از قزاقستان در مرحله نیمه نهایی به دیدار فینال راه یافت. حریف حیدری در این دیدار به مصاف ماگومد قربان علی‌اف از روسیه می رود.

در وزن 74 کیلوگرم عزت الله اکبری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 5 بر یک اولگ زاخاریویچ از اوکراین را مغلوب کرد وی در دور بعد نیز با نتیجه 11 بر صفر گئورگیوس پریولاراکیس از یونان را مغلوب کرد اما در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 9 بر 4 مقابل ختیک تسابولوف از روسیه شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رفت. حریف اکبری در این دیدار به مصاف کریستین برزوفسکی از لهستان می رود.

در وزن 97 کیلوگرم نیز اباذر اسلامی در دور نخست با نتیجه 16 بر 5 مزا اندهیر از آمریکا را شکست داد اما در دور بعد مقابل پاولو اولینیک از اوکراین با نتیجه 12 بر یک شکست خورد و با توجه به شکست این اوکراینی در دور بعد، اسلامی از دور رقابت ها کنار رفت.

اسامی فینالیست های چهار وزن نخست به شرح زیر است:

57 کیلوگرم: ولادمیر کودرین (قزاقستان) – کیم جین چئول (کره جنوبی)

65 کیلوکرم: میثم حیدری (ایران)- ماگومد قربان علی اف (روسیه)

74 کیلوگرم: ختیک تسابولوف (روسیه)- گئورگ هرتس (آلمان)

97 کیلوگرم: حاجی مراد گاتسالوف (روسیه) – خودربولگا دورجخاند (مغولستان)

دیدگاه‌ها