کد خبر : 1272976 | 14 مهر 1394 ساعت 11:55 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

حرف های دو سال پیش را باز هم می زنند

کفاشیان:می‌خواهند حاشیه را وارد فوتبال کنند

رئیس فدراسیون فوتبال ایران می گوید عده ای برای وارد کرد حاشیه به فوتبال ایران، صحبت های را مطرح می کنند که برای دو دو سال پیش است.

کفاشیان:می‌خواهند حاشیه را وارد فوتبال کنند
به گزارش "ورزش سه"، علی کفاشیان با حضور در مراسم یادبود مرحوم هادی نوروزی در بین خبرنگاران گفت: ایشان از بااخلاق ترین بازیکنان ما در عرصه ملی و باشگاهی بود و امیدوارم همانطور که همه مردم از اخلاق و روحیات او تعریف می کنند و معتقدند که او انسان بسیار خوبی بوده است، خداوند او را بیامرزد و روحش را با ائمه اطهار محشور کند.
وی در رابطه با برنامه های مختلف سرخ پوشان در رابطه با مرحوم نوروزی گفت: هر برنامه ای که با مقررات تطبیق داشته باشد ما مشکلی برای انجام آن نداریم، هر اتفاق و یا برنامه ای باشد که با قانون مطابق باشد ایرادی برای اجرای آن نیست.
رئیس فدراسیون فوتبال در رابطه با تیم ملی فوتبال ایران گفت: شرایط تیم ملی اکنون خوب است، امروز بچه ها برای بازی با عمان حرکت می کنند، شرایط بسیار خوب است، انشالله بچه در این بازی پیروز شوند و این پیروزی را به روح هادی نوروزی تقدیم کنند.
کفاشیان در رابطه با بحث های ایجاد شده بین رئیس سابق کمیته اخلاق و سرمربی تیم ملی گفت: من نمی دانم دوستان جرا اکنون این صحبت ها را مطرح می کنند. این قضایا برای دو سال پیش بوده او حالا عده ای صحبت می کنند تا برای فوتبال و تیم ملی ایجاد حاشیه کنند.

دیدگاه‌ها