کد خبر : 1272991 | 14 مهر 1394 ساعت 12:40 | 59.4K بازدید | 0 دیدگاه

"پر‌سپولیس بدون هادی نمی‌شود"

خاطره رویانیان از هادی نوروزی

مدیر‌عامل سابق پر‌سپولیس با بیان یک خاطره از هادی نوروزی گفت: این بازیکن فردی بسیار مظلوم بوده است.

خاطره رویانیان از هادی نوروزی
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، محمد رویانیان در مراسم ختم "هادی نوروزی" با ابراز تاسف از درگذشت هادی نوروزی، اظها‌ر کرد: من 28 ماه با هادی نوروزی در ارتباط بودم، امسال هم بابت مساله‌ای که مدارک نوروزی داشت با من تماس گرفت تا مشکلش را حل کنم. نوروزی انسان نجیب و با اخلاق و فرد بسیار مظلومی بود. من الان مظلومیتش را می‌فهمم. نوروزی بازیکن بسیار متعصب و با اخلاقی بود.

وی در پاسخ به این سوال که از چه جهت نوروزی را بازیکن مظلومی می داند، گفت: نوروزی می‌توانست خیلی کارها را بکند و خیلی حواشی‌ را به وجود بیاورد که این کار را نمی‌کرد. او از این جهت با تعصب بود که آرام بود و همه کار برای تیم پر‌سپولیس می‌کرد.

مدیر‌عامل سابق پر‌سپولیس در ادامه با اشاره به یک خاطره از هادی نوروزی، ا‌ضافه‌ کرد‌: یک بار نوروزی خیلی اصرار داشت به نفت تهران برود و ما در آن زمان غلامرضا رضایی را به نفت فرستاده بودیم. من اجازه ندادم که او به صورت کامل به نفت برود و او یک بار به من گفت که چرا نمی گذارید به نفت بروم، که به او گفتم "پر‌سپولیس بدون هادی" نمی‌شود. وقتی که به نفت رفت و بعد از مدتی به پر‌سپولیس برگشت به من گفت که سردار حرفت درست بود و من نمی‌توانستم بدون پر‌سپولیس ادامه دهم.

رویانیان در پایان و در پاسخ به این سوال که نظرش راجع‌ به حضور احمدی نژادر مراسم نوروزی چیست، گفت: نوروزی یک ورزشکار ملی بود و به خاطر داشته باشیم که در تیم بزرگی مثل پر‌سپولیس بازی می‌کرد و قطعا به همین دلیل احمدی نژاد در مراسم "هادی نوروزی" شرکت کرده، چون او فو‌تبا‌لدوست است. وقتی شما می بینید دولت و ورزشکاران و پیشکسوتان نسبت به درگذشت نوروزی واکنش نشان می‌دهند نشان می‌دهد که او ارزشش را داشته که همه به خاطرش در اینجا حضور داشته باشند.

دیدگاه‌ها