کد خبر : 1273002 | 14 مهر 1394 ساعت 13:13 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

شرایط آب و هوایی آن جا بسیار سخت است

کاشانی: هفت، هشت بازیکن را با خود نداریم

مدیر تیم ملی امید ایران می گوید وقتی دروازه بان تیم به عنوان بهترین بازیکن بازی انتخاب می شود یعنی تیم حریف بازی خوب و رو به جلویی را انجام داده است.

کاشانی: هفت، هشت بازیکن را با خود نداریم
به گزارش "ورزش سه"، حبیب کاشانی با حضور در مراسم یادبود مرحوم هادی نوروزی، در میان خبرنگاران درباره تیم ملی امید گفت: تیم اکنون در تورنمنت سنگینی حضور دارد و علاوه بر آن هفت، هشت بازیکن ما مانند آقایان جهانبخش، نوراللهی و کنعانی زادگان و ... در این مسابقات حضور ندارند، بنابراین ما تیم کامل خود را نیز در اختیار نداریم. علاوه بر همه این ها شرایط آب و هوایی نیز بسیار سخت است و به بازیکنان ما فشار آورده است.

وی ادامه داد: همین 11 فروردین امسال، در تهران و با تمام بازیکنان مان به این تیم باخته بودیم اما اکنون با شرایطی که عنوان کردم با آنها مساوی کردیم و این نشان می دهد وضعیت تیم ما بسیار بهتر شده و کاملا رو به جلو بوده ایم. وقتی در یک بازی گلر حریف به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب می شود یعنی تیم حریف یک بازی هجومی ارائه داده و دروازه این تیم را به توپ بسته است و در بازی ما نیز وقتی دروازه بان عربستانی ها به عنوان بهترین بازیکن انتخاب می شود به این دلیل بود که ما دروازه این تیم را به توپ بسته بودیم.

کاشانی در پایان گفت: علاوه بر بازی خوب، امتیاز هم برای ما بسیار مهم است و باید امتیازات را کسب کنیم، امیدوارم در بازی های بعدی بتوانیم بهترین بازی ها را انجام دهیم.

دیدگاه‌ها