کد خبر : 1273010 | 14 مهر 1394 ساعت 13:38 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزارشی از اردوی تیم ملی جوانان

ساعاتی تا قهرمانی شاگردان پیروانی در گروه E

تیم ملی جوانان امروز در آخرین بازی خود در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا از ساعت 19 در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف تیم کویت می رود.

ساعاتی تا قهرمانی شاگردان پیروانی در گروه E
به گزارش "ورزش سه" هم اکنون و در گروه E ایران با 6 امتیاز صدرنشین است و کویت با 4 امتیاز تیم دوم است. از آنجایی که فقط صعود تیم اول قطعی است هر دو تیم برای پیروزی به میدان خواهند آمد اما آنچه که مسلم است توانمندی بچه های ایران بیشتر از کویت است و این را می توان در نتایج روزهای اول و دوم جستجو کرد. در حالی که ایران به نپال ده گل زده است کویت در برابر این تیم با نتیجه مساوی یک بر یک کار را پایان برد و مصاف ایران با اردن به سه گل به سود ایران همراه بود در حالی کویت به زحمت و با نتیجه دو بر یک پیروز شد. با این حال نباید کویت را دست کم گرفت چرا که در نیمه خودی دفاع می کند و چشم به ضد حملات دارد.

در اردوی تیم ملی جوانان هم چیز خوب پیش می رود، اگر از چه حضور مسئولین فدراسیون فوتبال به جزء فریدون معینی و مرتضی محصص و هم چنین پاداش ها خبری نیست و برنامه نود هم اشاره ای به بازی های ایران و گل ثانیه 16 رضا کرملا چعب نداشته اما ملی پوشان جوان مصمم به قهرمانی در گروه E و هم چنین موفقیت در مسابقات نهایی و صعود به جام جهانی هستند و می گویند وقتی به جام جهانی صعود کنیم همه رسانه ها به ما خواهند پرداخت .

دوشنبه شب در سالن کنفرانس هتل همای مشهد جلسه آنالیز تیم کویت در دو بازی با اردن و نپال برگزار شد و امیر حسین پیروانی روی فیلم توصیه های تاکتیکی لازم را به شاگردانش گوشزد کرد و از آنها خواست تیم کویت را دست کم نگیرند.

ایران تا به این جای کار 13 گل به ثمر رسانده بدون اینکه گلی دریافت کند. هر چند نپال حریف جدی برای ایران نبود اما انصافا زدن ده گل به این تیم یک کار بزرگی بود و دیدید که کویت در برابر این تیم با نتیجه مساوی یک بر یک کار را به پایان برد در حالی که ابتدا هم یک بر صفر از حریف عقب افتاده بود.

پیروزی 3 بر صفر در برابر اردن هم شایسته تحسین بود چرا که اردن به مراتب تیمی بهتر از کویت است و اگر در بازی ابتدایی هم مغلوب شد تنها به خاطر از دست دادن موقعیت ها بود و فراموش نکنیم در سال های اخیر به دفعات بردهایی را در برابر ایرانی ها داشته است.

امیر حسین پیروانی، سرمربی تیم ملی جوانان پیش از بازی می گوید:« ما برنامه های بزرگی در پیش رو داریم. منتهی برنامه پیش روی ما عبور از سد کویت است و سعی خواهیم کرد با یک بازی خوب به این مهم دست یابیم. نه من کویت را دست کم می گیرم و نه شاگردانم چرا که در فوتبال وقوع هر اتفاقی محتمل به نظر می رسد.»

تیم ملی جوانان صبح فردا با پرواز چارتر به تهران باز می گردد. فقط چند ساعت تا قهرمانی تیم ملی جوانان در گروه E مرحله مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا باقی مانده است. این بازی از ساعت 19 به طور مستقیم از شبکه ورزش پخش می شود.

دیدگاه‌ها