کد خبر : 1273026 | 14 مهر 1394 ساعت 15:08 | 43.9K بازدید | 12 دیدگاه

لیگ برتر والیبال؛ جدال کارخانه و معروف

لیگ برتر والیبال امروز در محل فدراسیون برگزار شد و در اولین هفته تیم پرستاره بانک سرمایه به ارومیه می رود تا دیداری حساس را با شهرداری این شهر انجام دهد.

لیگ برتر والیبال؛ جدال کارخانه و معروف
به گزارش "ورزش سه"، تکلیف لیگ برتر والیبال در سال 94 امروز در محل فدراسیون والیبال مشخص شد و این مسابقات با حضور 12 تیم از 29 مهر ماه آغاز می شود. سایپا، بانک سرمایه، پیکان، شهرداری ارومیه، شهرداری تبریز، ثامن الحجج خراسان، آلومینیوم بندرعباس، متین ورامین، کاله مازندران، پارس مهر فارس، نماینده زاهدان و آرمان اردکان تیم های حاضر در لیگ 94 (یادواره 200 شهید والیبال) هستند و در اولین هفته بانک سرمایه باید به ارومیه سفر کند تا مقابل نایب قهرمان فصل گذشته قرار بگیرد.

2 تیم از نظر تعداد ستاره جزو با کیفیت ترین تیم های لیگ برتر هستند اما رو به رویی دوباره سعید معروف و مصطفی کارخانه هم می تواند مشخص ترین نکته بازی باشد. این دو کمتر دیده شده است تا رابطه خوبی با هم داشته باشند و فسخ قرارداد گیتی پسند و معروف در زمان سرمربیگری کارخانه به این روابط تیره و تار دامن زد.

به هر حال این دوره از مسابقات تیم ها در قالب یک گروه به صورت رفت و برگشت با هم مسابقه می دهند و سپس هشت تیم برتر راهی مرحله پلی آف خواهند شد.

هفته اول لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه 29 مهرماه در شهرهای تهران، ارومیه، اردکان، شیراز، آمل و تبریز برگزار خواهد شد:

تهران: پیکان تهران - آلومینیوم بندرعباس
ارومیه: شهرداری ارومیه - بانک سرمایه
اردکان: آرمان اردکان - متین صالحین ورامین
شیراز: پارس مهر فارس - ثامن الحجج خراسان
آمل: کاله مازندران - زاهدان
تبریز: شهرداری تبریز - سایپا

دیدگاه‌ها