کد خبر : 1273031 | 14 مهر 1394 ساعت 15:35 | 30.9K بازدید | 1 دیدگاه

شفیع زاده خبر داد:

بازگشت استقلال اهواز به مالک سابق

شهرام شفیع زاده مالک سابق باشگاه استقلال اهواز معتقد است هر چند محمد مالکی انسان بسیار خوبی است ولی نمی تواند این تیم را مدیریت کند.

بازگشت استقلال اهواز به مالک سابق
شفیع زاده به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: می بایست بعد از بحث واگذاری تغییرات در هیات مدیره استقلال اهواز صورت می گرفت به این معنا که سهامدارها و بحث ثبت تغییر می کرد، ولی با وجود پیگیری های ما آقای جهانداری و آقای ملکی هیچ کاری برای این انتقال انجام ندادند. بنا بر این تمام اقداماتی که در این باشگاه صورت می گیرد. غیر قانونی است وتا زمانی که این اقدامات ابتدایی برای انتقال باشگاه صورت نگیرد عقد قرارداد با اسپانسر هم غیر قانونی خواهد بود.

او ادامه داد: من می خواستم در درجه اول درگذشت هادی نوروزی را به جامعه فوتبال، هواداران پرسپولیس و خانواده آن مرحوم، تسلیت می گویم و از خدا برای آنها صبر مسالت دارم. نوروزی واقعا مظلومانه رفت و این می تواند تلنگری برای همه ما باشد که زیاد به این دنیا و ظواهر آن دل خوش نکنیم.

وی افزود: 10 روز قبل از شروع دیدارهای لیگ پانزدهم می بایست آقایان ملکی و جهانداری بر اساس قراردادی که داشتیم و بدهی هایی قبلی باشگاه استقلال اهواز که قرار بود پرداخت شود با ما سر میز مذاکره بنشینند ولی حتی یک ریال از این بدهی ها هم پرداخت نشده است. ما به آقای جهانداری باشگاه استقلال اهواز را سه و نیم میلیارد واگذار کردیم و او باشگاه را 5/4 میلیارد به ملکی فروخت.

شفیع زاده با توجه به انجام نشدن مراحل قانونی واگذاری گفت: من سعی کردم که در این مدت سکوت کنم ولی سکوت من به این معنا نبود که من پیگیر مشکلات باشگاه نبودم. من بارها و بارها به جهانداری و ملکی پیشنهاد دادم که جلسه را برگزار کنیم تا شاید ما بتوانیم کمکی به استقلال اهواز کنیم. به هر حال ما 13،12 سال تیمداری کردیم و شاید بتوانیم به این آنها کمک کنیم.

مالک سابق استقلال اهواز، افزود: من اقای ملکی را دیدم و به نظر من انسان خیلی خوبی هست ولی شاید برای اینکار ساخته نشده باشد. شما حساب کنید 6 میلیارد هزینه کادر فنی و بازیکنان در این فصل 6 میلیارد هم بدهی های سال گذشته و مخارج باشگاه باشد یعنی فصل آینده 12 میلیارد حداقل بدهی روی دست این تیم می ماند. با این شرایطی هم که وجود دارد به احتمال زیاد تیم به لیگ یک سقوط می کند. حالا شما ببینید تیم لیگ یکی با 12 میلیارد بدهی چه شرایطی پیدا می کند.ما خواستیم با رفتنمان به استقلال اهواز کمک کنیم، آقای ملکی هم با این شرایط باید همینکار را بکند.

شفیع زاده گفت: به نظر من کسی از قبل قول مساعد داده بود که در صورت حضور ملکی از باشگاه حمایت کندکه حتی آقای ملکی برای خودش هم قرار داد تنظیم کرده بود ولی به هر دلیلی او اینکار را نکرد تا در تعطیلاتی که می توانست بهترین زمان برای تکمیل کردن تیم و اضافه کردن مربی به کادر فنی باشد، 7،6 بازیکن از تمرینات این تیم قهر کرده اند. درست است که آقای بختیاری زاده دائم می خواهد با حمایت از مسوولان تیم در مصاحبه هایش به همه روحیه دهد ولی این مساله نمی تواند دنباله دار باشد و بهتر است که ایشان هم حقایق و مشکلات را بگوید .

او در پایان گفت: آقای جهانداری بعد از مدتها در جواب پیگیری های من پیامک فرستاده که چکهای ملکی را برگشت زدم. این دوستان فراموش کردند که در تمام مقاطع واگذاری حکمی در بین ما بود و حالا هم بعد از شکایت ما در حال حاضر دنبال حکم نهایی هستیم که با این تیم از ملکی و جهانداری بازپس گرفته می شود و دوباره به ما پس داده می شود. من می خواستم سکوت کنم ولی در مقابل تماسهای مکرر هواداران، احساس مسوولیت کردم که این صحبتها را انجام دهم. تا جایی که من می دانم خرید امتیاز فولاد نوین هم پرداخت نشده و مشکلات بزرگتر از آن است که خود آقای ملکی آن را حل کند، مگر اینکه مسوولان استان ورود کنند که اگر قرار بود چنین کمکی صورت بگیرد در زمان تیمداری ما انجام می شد.

دیدگاه‌ها