کد خبر : 1273032 | 14 مهر 1394 ساعت 15:37 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

کناره گیری نظری از تیم ملی فوتسال

مصطفی نظری دروازه بان باتجربه تیم فوتسال تاسیسات دریایی ایران از حضور در اردوهای آمادگی تیم ملی فوتسال کناره گیری کرد.

کناره گیری نظری از تیم ملی فوتسال
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایرنا، نظری که بعد از دو سال دوباره به تیم ملی فوتسال ایران دعوت شده بود، با بهانه قرار دادن مشکلات شخصی از حضور در اردوی تیم ملی کناره گیری کرد تا شانس حضور در جام ملت های آسیا را از دست دهد.

سرمربی تیم ملی فوتسال با تایید خبر فوق افزود : نظری تصمیم غیر منتظره ای گرفته است.محمد ناظم الشریعه با بیان اینکه نظری خود باید درباره کناره گیری اش اظهار نظر کند، تصریح کرد: عملکرد این دروازه بان را در لیگ برتر دنبال خواهیم کرد و سپس در خصوص دعوت دوباره این دروازه بان به تیم ملی تصمیم گیری می کنیم.

اردوی آمادگی تیم ملی فوتسال ایران برای دیدار مقابل تیم ملی روسیه از عصر سه شنبه با حضور 16بازیکن در کمپ تیم های ملی آغاز می شود.

علیرضا صمیمی، سپهر محمدی، حمید احمدی، محمدرضا سنگ سفیدی، اصغر حسن زاده، ابوالقاسم عروجی، قدرت بهادری، محمد طاهری، محمد شجری، فرهاد توکلی، حسین طیبی، میثم برمشوری، احمد اسماعیل پور، مهدی جاوید، مهران عالیقدر و علیرضا وفایی بازیکنانی هستند که در این اردوی آمادگی حضور خواهند داشت.

تیم ملی فوتسال ایران که خود را برای حضور در جام ملت های آسیا آماده می کند در روزهای 18 و 19 مهرماه جاری دو دیدار دوستانه را مقابل تیم ملی روسیه در ارومیه برگزار خواهد کرد.رقابت های فوتسال جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی از روز 21 بهمن ماه امسال با حضور 16 تیم برتر قاره کهن در شهر تاشکند ازبکستان آغاز می شود.

دیدگاه‌ها