کد خبر : 1273041 | 14 مهر 1394 ساعت 16:32 | 58.9K بازدید | 4 دیدگاه

فقط در برنامه نود پاسخ ایشان را می دهم

نصیرزاده: این کارشناس از دایره ادب خارج شد

کارشناس حقوقی فدراسیون فوتبال می گوید سال ها تجربه فوتبالی داخلی و بین المللی در آیین نامه های فدراسیون فوتبال به کار رفته است و نمی توان به راحتی آن ها را زیر سوال برد.

نصیرزاده: این کارشناس از دایره ادب خارج شد
به گزارش "ورزش سه"، هوشنگ نصیرزاده در رابطه با صحبت های احمدرضا براتی راجع به آیین نامه های فدراسیون فوتبال گفت: در ابتدا باید بگویم که تمام صحبت های یک نفر را نمی توان رد کرد، از طرفی نمی توان حقوق افراد را هم پایمال کرد و اظهارنظر کردن هم حق هرکسی است، بنابراین ایشان می تواند در مورد آیین نامه ها هم می تواند اظهارنظر کند.

وی ادامه داد: اما نمی توان اطلاعات ناقص را تحویل مردم داد، اینکه دوستان مستقیما از پشت میز دانشگاه می آیند و همان چیزهایی را که خوانده اند در رسانه ها به مردم می گویند، به نظرم عیب دارد، باید به ایشان بگویم دوست من! ما سال هاست که خاک این فوتبال را خورده ایم و دهها کلاس بین المللی رفته ایم و با شرایط متفاوت فوتبال آشنا شده ایم و سعی کردیم همه آنها را وارد این آیین نامه ها کنیم.

نصیرزاده ادامه داد: برای این آیین نامه هایی که می بینیم زحمات زیادی کشیده شده است و با استفاده درست از سال ها تجربه به رشته تحریر درآمده است، اطلاعاتی که ما جمع کرده ایم و در آیین نامه ها آوردیم در هیچ دانشکده حقوقی تدریس نمی شود.

کارشناس حقوقی فدراسیون فوتبال ادامه داد: هرگونه اظهارنظر در رسانه ها نیازمند حضور در کلاس های بین المللی و استفاده از دانش و تجارب مدرسین فیفاست که در هیچ کتابی وجود ندارد، اطلاعات ناقص در مورد آیین نامه اخلاق و اطلاعات ناقص تر در مورد آیین نامه انظباطی و طرح آن در رسانه ملی به نفع فوتبال ایران نیست.

وی در ادامه گفت: من از آقای فردوسی پور خواهش کرده ام ایشان را به برنامه دعوت کنند و ایشان هم با تمام کتاب ها و کتابخانه اش بیاید تا در رابطه با موارد اصولی فوتبال بحث کنیم. بنده به ایشان و سایر کارشناسان احترام می گذارم اما خارج شدن از دایره ادب نسبت به مخاطب و زیر سوال بردن جایگاه افراد کار زشتی است که متاسفانه شاهد آن بودیم. بنده حاضرم در رابطه با کارت های جعلی سربازی، تنبیه های مربوط به مصاحبه های فوتبالی، خالکوبی، عکس های سلفی، تفاوت اخلاق و انضباطی و آیین نامه های فدراسیون فوتبال، اگر آقای فردوسی پور دعوت کردند، پاسخگو باشم.

دیدگاه‌ها