کد خبر : 1273045 | 14 مهر 1394 ساعت 16:41 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

ما بازیکنان خیلی بزرگواریم که مانده‌ایم

آشوبی: خانواده نوروزی نباید دنبال پول بدوند

بازیکن استقلال اهواز که چند وقتی است کنار این تیم حضور ندارد، همچنان در انتظار حل مشکلات است.

آشوبی: خانواده نوروزی نباید دنبال پول بدوند
به گزارش "ورزش سه"، فرزاد آشوبی در مورد مشکلاتی که در استقلال اهواز و برای خودش وجود دارد، از شرایط حال حاضر گفت‌وگویی انجام داد.

آقایان به تعهداتان عمل کنید

من خیلی در جریان مصاحبه آقای بختیاری‌زاده نیستم ولی دلم می‌خواهد این را نه به شخص بختیاری‌زاده بلکه به مجموعه باشگاه بگویم. آقایانی که قرارداد بستید به تعهد خودتان و اخلاق پایبند باشید و چیزهایی که گفته‌اید را انجام دهید. ما بازیکنان خیلی بزرگواریم هم خودم، هم بقیه بازیکنان زیرا 2 ماه و نیم و شاید هم بیشتر با انواع و اقسام مشکلات ماندیم و کار کردیم تازه من بارها در مصاحبه با خود شما گفتم بحث مالی را پیش نمی‌کشم و اینکه پول نیست را درک می‌‌کنم اما بحث اجاره خانه برای من و خانواده‌ام جداست.

خانواده‌ام را تنها گذاشتم و به تعهدم عمل کردم

یک مساله‌ای است که تا الان آن را مطرح نکرده بودم ولی الان می‌گویم تا همه بدانند منطق و عقل خیلی چیز خوبی است. من بچه‌ام را 10 روز قبل از اینکه به دنیا بیاید از دست دادم و درگیری بیمارستان و هزار و یک مشکل دیگر بودم که از طرف باشگاه استقلال اهواز با من تماس گرفتند و گفتند بیا قرارداد ببند. من هم رفتم قرارداد بستم در حالی که شرایط روحی همسرم و فرزندم خراب بود. فردای بستن قرارداد سر تمرین حاضر شدم و 3 روز بعدش در اولین بازی در قم برای تیمم به میدان رفتم زیرا تعهد داشتم. همه این‌ها را گفتم که کسی حرف نامربوط نزند. در آن شرایط سخت وظیفه‌ام را انجام دادم و خانواده‌ام را تنها گذاشتم اما باشگاه به کمترین وظیفه‌اش یعنی تهیه مسکن عمل نکرد. حالا من با چک‌هایی که برگشت خورد کاری ندارم.

شرط کرده بودم بروم دیگر برنمی‌گردم

قبل از بازی با ذوب‌آهن به پسر آقای ملکی گفتم که اگر من بروم، دیگر برنمی‌گردم زیرا شرایط روحی خودم و خانواده‌ام خوب نیست و نمی‌توانم تنهایی را تحمل کنم و شما متعهد هستید برای من خانه اجاره کنید و من می‌توانم پول نگرفتن را تحمل کنم اما موضوع عدم اجاره مسکن را نه.

بختیاری‌زاده نباید از لقب خائن استفاده می‌کرد

من از آقای بختیاری‌زاده هم گله دارم. ایشان مسوول مسائل فنی تیم هستند. هر چه که در قرارداد من آمده، باید بین باشگاه و بازیکن حل شود و فکر نمی‌کنم شکل قشنگی داشته باشد که آقای بختیاری‌زاده خارج از چیزی که مربوط به مسائل فنی است، صحبت کند. به نظر من سرمربی نباید به این بحث‌ها ورود پیدا و از لقب خائن استفاده می‌ کرد، آن هم برای آن 4 بازیکن که بارها و بارها ازشان در جمع تعریف کرده بود.

اجاره مسکن در اهواز منتفی شد

در رابطه با ادعای کارون یعقوبی قائم مقام باشگاه که گفته بود برای فرزاد آشوبی عکس چند خانه را فرستاده بودیم تا یکی از آنها را انتخاب کند، باید بگویم در کل یک عکس برای من فرستاده‌اند، 4 دانه عکس از داخل خانه گرفته بودند که انصافا هم خوشم آمد، با یکی از دوستانم که هم تیمی‌ام در استقلال اهواز است صحبت کردم و قرار شد او به همراه مسوولین باشگاه کارهای اجاره خانه را انجام دهند ولی دوست من 3 روز مدام با مسوولین قرار گذاشت اما امروز و فردا کردند و آخر سر هم فهمیدیم مالک ساختمان پشیمان شده است. خبری که از خانه نشد ولی هر روز صحبت‌های شیوا و لذتبخش آقایان را در رسانه‌ها می‌خواندیم.

بازیکن نباید دنبال پولش بدود

غم از دست دادن هادی واقعا بزرگ بود. امیدوارم خدا به خانواده محترمش صبر بدهد. واقعا اتفاق غمگین و ناراحت‌کننده‌ای اتفاق افتاد و ما یک دوست عزیز و یک فوتبالیست با اخلاق را از دست دادیم. امیدوارم آقایان با این اتفاق به خودشان بیایند و به قول‌هایشان عمل کنند. من بارها به خود شما گفته‌ام که این مشکلات باید از ریشه درست شود. بازیکن نباید دنبال پولش بیافتد، البته نه فقط فوتبالیست‌ها بلکه همه ورزشکاران. قراردادهایی که بسته می‌ شود باید ضمانت اجرایی داشته باشد و قانون اجرا شود ولی برعکس همه چیز بدتر هم می‌شود. من نمی‌دانم که باشگاه‌هایی که توانایی مالی ندارند، چگونه اجازه فعالیت پیدا می‌کنند. این قضیه دهن کجی و توهین به قانون است و امیدوارم پولی که قرار بود به هادی نوروزی دهند را به خانواده ایشان تقدیم و به وظیفه‌شان عمل کنند تا بخش کوچکی از دغدغه خانواده هادی کم شود.

دیدگاه‌ها