کد خبر : 1273048 | 14 مهر 1394 ساعت 16:58 | 24.1K بازدید | 2 دیدگاه

اخبار حاشیه ای را به بعد از بازی با عمان موکول کنید

محصص:کی‌روش حق دارد لیگ را 50روز تعطیل کند

مرتضی محصص مرتضی محصص رییس کمیته فنی فدراسیون معتقد است که در شرایط فعلی باید بحثهای حاشیه ای و اختلافات با کمیته اخلاق را کنار بگذاریم و تنها به نتیجه گیری در بازی با عمان فکر کنیم.

محصص:کی‌روش حق دارد لیگ را 50روز تعطیل کند
محصص به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: به عقیده من بازی ایران مقابل عمان دیدار سختی است. درست است که عمان کشور کوچکی است ولی الان سالها است که توجه ویژه ای به فوتبال پایه دارد پل لگوئن سرمربی فرانسوی عمان کسی است که تیم لیون فرانسه را احیاء کرد. پس بدانید که ما پنجشنبه کار آسانی برابر این تیم نداریم. البته خود کارلوس کی روش با تجربه است و می داند که ما در دور برگشت حتی مقابل گوام و هند هم کار راحتی نداریم و اگر قرار باشد با تمام نیروها به این دیدارها نرویم به مشکل بر می خوریم. این روزها همه در مورد تعطیلی لیگ با من حرف می زنند در این زمینه باید بگویم که در همه جای دنیا مربیان لیگ با تیم ملی در ارتباط هستند و از شرایط بازیکنان اطلاع دارد ولی متاسفانه در ایران این شرایط نیست. به عقیده من باید به این مربی پرتغالی حق بدهیم که بعد از جوانگرایی که کرده 50 روز لیگ را تعطیل کند. در حال حاضر تیم ملی و نتایج آن در اولویت اول فوتبال است.

او ادامه داد: در مورد تیم ملی جوانان و نوجوانان هم خوشبختانه فرصتی به وجود آمد که م از نزدیک شاهد کار این دو تیم باشم. همچنین امیدوارم که هر سه تیمهای المپیک، جوانان و نوجوانان در مراحل بعدی نتایج خوبی بگیرند.

وی افزود: از طرفی هم می خواهم قهرمانی فوتسال بانوان را تبریک بگویم. امیدوارم این نتیجه باعث شود که فوتبال بانوان هم با اعتماد به نفس بهتری پا به عرصه های بین المللی بگذارند. به عقیده من الان در ماههای خوب فوتبال کشورمان هستیم.

او درمورد تیمهای پایه، افزود:در ایران هم بعد از حضور آقای معینی به عنوان مسوول کمیته تیمهای پایه و جوانان اتفاقات خوبی در پایه ها افتاده که اگر این روند ادامه دار باشد می توانیم در چند سال آینده ثمره آن را ببینیم.

محصص در پایان گفت: با توجه به اینکه ایران شروع خوبی در دیدارهای مقدماتی جام جهانی مقابل ترکمنستان نداشت، نتیجه بازی با عمان جایگاه ما را در لیگ را تثبیت می کند. به عقیده من بحثهای حاشیه ای در مورد تیم ملی را باید به بعد از بازی مقابل عمان واگذار کنیم. البته آقای کی روش خودش مربی با تجربه و بزرگی است و این مسائل در کار او تاثیر نمی گذارد و مطمئنا روی کارش تمرکز می کند.

دیدگاه‌ها