کد خبر : 1273051 | 14 مهر 1394 ساعت 17:09 | 32.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندو دپورتیوو

متوقف شدن مذاکرات تمدید قرارداد نیمار

در حالیکه تصور می شد خبر تمدید قرارداد نیمار با بارسلونا به زودی منتشر شود اما موندو دپورتیوو خبر از توقف مذاکرات بین دو طرف داد.

متوقف شدن مذاکرات تمدید قرارداد نیمار
به گزارش "ورزش سه"، سال 2013 بود که نیمار با قراردادی بحث بر انگیز و جنجالی که رقم دقیق آن هنوز هم مشخص نشده، به بارسلونا پیوست؛ در حالیکه رئال مادرید را نیز سخت در پی خود می دید. او تا سال  2018 با بارسلونا قرار داد دارد و رقم فسخ این قرارداد نیز 190 میلیون یورو است.

درخشش نیمار در فصل گذشته که 39 گل به ثمر رساند و نیز پیشنهاد باشگاه منچستریونایتد به این ستاره برزیلی در فصل نقل و انتقالات تابستانی، مدیران بارسا را بر این داشت تا هرچه زودتر قرارداد نیمار را تمدید کرده و دریافتی سالیانه او را به میزان قابل توجهی افزایش دهند اما موندو دپورتیوو امروز ادعا کرد که وکلای نیمار به این بازیکن توصیه کرده اند که فعلا هیچ تحرکی در این زمینه از خود نشان ندهد و در نتیجه، مذاکرات بین دو طرف به بن بست خورد.

اطرافیان نیمار اعلام کرده اند که این بازیکن فعلا هیچ عجله ای برای تمدید قرادادش ندارد. به ادعای موندو دپورتیوو، مشکلات مالیاتی اخیر نیمار در برزیل، مهمترین دلیل متوقف شدن مذاکرات تمدید قرارداد است. در حال حاضر، 40 میلیون یورو از دارایی های نیمار در برزیل، بصورت موقت بلوکه شده اند.

دیدگاه‌ها