کد خبر : 1273064 | 14 مهر 1394 ساعت 18:00 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

کریمی: این که تیمداری نیست

گلر استقلال اهواز می‌گوید مسوولین باشگاه باید هدفگذاری داشته باشند.

کریمی: این که تیمداری نیست
به گزارش "ورزش سه"، پرویز کریمی در مورد شرایط نه چندان مناسب استقلال اهواز گفت: الان در شرایطی هستیم که امتیاز می‌خواهیم و شاید از صددرصد 80درصد مسائل و مشکلات حاشیه‌ای باشد. مسوولین یا بلد نیستند یا کم کاری می‌کنند. کسانی که دور و بر فوتبال‌اند اگر کارشان را بلد نباشند، همین‌گونه می‌شود که می‌بینید. مشکلات برای همه تیم‌ها وجود دارد اما ما یکسری مشکلات دیگری هم داریم ولی باز هم همه جوره تمرین می‌کنیم. مربی تیم هم به تنهایی نمی‌تواند از پس همه چیز بربیاید و مسوولین باید کمک کنند مشکلات حل شود.

او در همین‌باره ادامه داد: شرایط تیم‌داری کردن به این آسانی‌ها نیست ولی ریزه‌کاری‌های خاص خودش را دارد و تنها پول دادن مهم نیست و باید یک تیم چارت سازمانی را رعایت کند، در تیم‌های بزرگ ایران مثل سپاهان و فولاد و غیره همه چیز معلوم و مشخص است و آنها هدفگذاری دارند. من اگر با مسوولین تیم‌مان رو در رو شوم که چنین اتفاقی کمتر می‌افتد، قطعا از آنها سوال می‌کنم هدفگذاری‌تان چیست. تیم‌داری که فقط بحث فنی و بحث جذب بازیکن نیست. مسوولان باید بتوانند مشکلات را جمع‌وجور کنند.

کریمی در پایان در مورد عملکردش در این فصل افزود: تمام تلاشم را می‌کنم در این شرایط سخت حداقل عملکرد خوبی داشته باشم. درست است ما زمین تمرین زیاد مناسبی نداریم اما من سعی می‌کنم بهترین تمرینات را انجام بدهم و خودم هم به شکل انفرادی تمرین می‌کنم تا بتوانم درون دروازه بدرخشم. ای کاش در بازی با گسترش فولاد آن دو گل را دریافت نمی‌کردم گرچه بازیکنان جوان ما خیلی زحمت کشیده‌اند ولی برای اینکه یک تیم بتواند نتیجه بگیرد، نیازمند تجربه نیز هست.

دیدگاه‌ها