کد خبر : 1273073 | 14 مهر 1394 ساعت 18:26 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز تمرینات تیم ملی فوتسال با کادر فنی جدید

تیم ملی فوتسال ایران نخستین تمرین خود را زیر نظر کادر فنی جدید عصر امروز (سه شنبه) برگزار کرد.

آغاز تمرینات تیم ملی فوتسال با کادر فنی جدید
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایرنا، این تمرین با حضور 16 بازیکن و در کمپ تیم های ملی و تحت نظر محمد ناظم الشریعه سرمربی جدید این تیم برگزار شد.علیرضا صمیمی، سپهر محمدی، حمید احمدی، محمدرضا سنگ سفیدی، اصغر حسن زاده، ابوالقاسم عروجی، قدرت بهادری، محمد طاهری، محمد شجری، فرهاد توکلی، حسین طیبی، میثم برمشوری، احمد اسماعیل پور، مهدی جاوید، مهران عالیقدر و علیرضا وفایی بازیکنانی حاضر در اردوی تیم ملی ایران هستند.

در این تمرین که رضا افتخاری رییس کمیته فوتسال نیز حضور داشت، بازیکنان به 3 گروه سبز، نارنجی و آبی تقسیم شده و تمریناتی را زیر نظر کادرفنی جدید تیم ملی برگزار کردند. بازی تحت فشار در نیمی از زمین، مهمترین بخش تمرینات عصر امروز بود. رییس کمیته فوتسال در آغاز این تمرین در سخنانی از بازیکنان ملی پوش خواست تا با تمام تمرکز، تمرینات خود را زیر محمد ناظم الشریعه انجام دهند و با آمادگی کامل به مصاف حریفان آتی خود بروند.

افتخاری در ادامه با بیان اینکه قهرمانی تیم فوتسال تاسیسات دریایی در جام باشگاه های آسیا و افتخارآفرینی بانوان در جام ملت ها، انتظارات را از فوتسال بالا برده است، افزود: نوبت به تیم ملی فوتسال مردان است که با قهرمانی خود در مسابقات آسیایی، کلکسیون افتخارات این رشته را تکمیل کند.ملی پوشان فوتسال ایران روز جمعه عازم ارومیه می شوند تا در روزهای 18 و 19 ماه جاری 2 دیدار دوستانه مقابل تیم ملی روسیه انجام دهند. سپس تیم کشورمان تمرینات خود را در ایتالیا پیگیری خواهد کرد.تیم ملی فوتسال ایران خود را برای حضور در جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی آماده می کند که از روز 21 بهمن ماه امسال با حضور 16 تیم برتر قاره کهن در شهر تاشکند ازبکستان آغاز می شود.

دیدگاه‌ها