کد خبر : 1273077 | 14 مهر 1394 ساعت 17:40 | 35K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

بکام: هنوز هم از فرگوسن می ترسم

دیوید بکام و سر الکس فرگوسن، پس از 12 سال و کمتر از دو ماه دیگر، بار دیگر در یک تیم حضور خواهند یافت؛ در دیداری خیریه به نفع یونیسف.

بکام: هنوز هم از فرگوسن می ترسم
به گزارش "ورزش سه"، بکام سال 2003 به دلیل اختلاف با فرگوسن، یونایتد را ترک و به رئال مادرید پیوست و به هم رسیدن این دو پس از 12 سال در ورزشگاه الدترافورد، بی شک خاطرات شیرینی را تداعی خواهد کرد.

بکام در نشستی خبری، در همین رابطه گفت:" من چند هفته پیش سر الکس را ملاقات کردم. در جمعی از بازیکنان قدیمی یونایتد کنار هم حضور داشتیم. باید بگویم که هنوز هم من و دیگر بازیکنان قدیمی منچستریونایتد، از فرگوسن می ترسیم و از او حساب می بریم.
بطور مثال وقتی برای یونایتد بازی می کردم، کسی حق نداشت جلوی فرگوسن نوشیدنی بخورد. در ملاقات اخیرمان، من یک لیوان نوشیدنی در دستم داشتم و با دیدن فرگوسن، بی اختیار آن را پشت خودم پنهان کردم. هنوز فرگوسن همان تسلط قدیمی را روی من دارد.
البته این نکته مثبتی است. من وقتی لندن را به قصد منچستر ترک کردم، خیلی کوچک بودم و نیاز به یک مربی که برای من نقش پدر را ایفا کند داشتم و فرگوسن چنین شخصی بود."

سال 2003، فرگوسن پس از شکست یونایتد در مقابل آرسنال در FA CUP، عصبانیت خود را با پرتاب کفش به سوی بکام خالی کرد که باعث شکافته شدن ابروی این بازیکن شد. بکام در مورد احتمال تکرار این اتفاق در بازی روز 14 نوامبر گفت:" ممکن است به این فکر کنم که کجای رختکن بنشینم و شاید با هم هماهنگ کنیم که آن اتفاق تکرار شود. خواهیم دید!"

دیدگاه‌ها