کد خبر : 1273124 | 15 مهر 1394 ساعت 08:21 | 33.5K بازدید | 11 دیدگاه

ماندن کواچ دیگر بی فایده است

سید عباسی یکی از اعضای کارگروه بررسی نتایج تیم ملی در جام جهانی معتقد است با رفتن کواچ همه مشکلات حل نمی شود اما دیگر ماندن او هم فایده ای ندارد.

ماندن کواچ دیگر بی فایده است
به گزارش "ورزش سه"، حالا نظرات در مورد کواچ ارائه شده است و اکثریت به این نتیجه رسیده اند که یا او باید از دستیارانی با کیفیت تر کنار خودش استفاده کند یا اینکه نیمکت ایران را ترک کند. حالا موضوع اصلی این است که آیا رفتن کواچ تمام مشکلات تیم مای والیبال ایران را حل می کند؟ جهانگیر سیدعباسی، سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در این باره می گوید:« با رفتن کواچ همه چیز درست نمی شود اما ماندن او هم دیگر بی فایده است و باید بین بد و بدتر یکی را انتخاب کرد. کواچ در تیم ملی ایران به نقطه انتهایی رسیده است و دیگر جایی برای جلو رفتن وجود ندارد. سیستم از حضور او اشباع شده و این یعنی تمام.»

سیدعباسی در مورد ادامه راه تیم ملی می گوید:« فرصت مناسبی برای انتخاب یک مربی با کیفیت وجود دارد و باید در تمام ابعاد مشکلات کواچ و نقاط قوت مربی جدید مورد ارزیابی قرار بگیرد. والیبال ایران یک مربی بزرگ تر از کواچ را می خواهد و ما به جایی در والیبال رسیده ایم که این اسامی دیگر چاره تیم ایران نیستند.»

دیدگاه‌ها