کد خبر : 1273125 | 15 مهر 1394 ساعت 08:22 | 23.6K بازدید | 7 دیدگاه

گزینه های تاپ سرمربیگری والیبال در دنیا مشخص هستند؛

هنوز در مورد کواچ به جمع بندی نرسیده ایم

افشاردوست، دبیر فدراسیون والیبال ایران معتقد است در مورد کواچ نباید با عجله تصمیم گرفت چرا که ما نمی خواهیم از چاله به چاه بیافتیم.

هنوز در مورد کواچ به جمع بندی نرسیده ایم
به گزارش "ورزش سه"، این روزها دفتر رییس فدراسیون والیبال شلوغ است و دست اندرکاران مشغول بررسی شرایط تیم ملی و کواچ هستند.

این روزها کمتر دیده می شود کسی از اعضای فدراسیون والیبال از کواچ حمایت کند و هر وقت صحبتی از رفتن او می شود کسی این مساله را رد نمی کند. با این حال محمود افشاردوست، دبیر فدراسیون والیبال این طور توضیح می دهد:« هنوز در مورد کواچ به جمع بندی نرسیده ایم و فدراسیون در حال بررسی نظرات و شرایط است. در حال حاضر شرایط والیبال و تیم ملی حساس است و باید با دقت زیادی در مورد اتفاقات تصمیم گرفت. ما نمی خواهیم از چاله به چاه بیافتیم و اشتباهی را مرتکب شویم و به همین دلیل عجله ای در کار نیست و طبق زمان بندی اعلام شده تصمیمات گرفته می شود.»

افشاردوست در مورد گزینه های احتمالی جانشینی کواچ هم گفت:« هنوز در مورد رفتن یا ماندن کواچ تصمیم نهایی گرفته نشده است و به همین دلیل صحبت در مورد جانشین او معنایی ندارد. گزینه های تاپ مربیگری تیم های والیبال در دنیا مشخص هستند و ایران هم به عنوان یکی از تیم های موفق قطعا به دنبال بهترین گزینه است. در حال حاضر هیچکس از فدراسیون با گزینه ای تماس نداشته است یا اینکه من در جریانش نیستم اما در ابتدا باید تصمیم شرایط کنونی نهایی شود و بعد پا به مرحله بعد گذاشت.»

دیدگاه‌ها