کد خبر : 1273131 | 15 مهر 1394 ساعت 08:52 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی اوکراینی تیم ملی بوکس کنار می‌رود؟

دبیر فدراسیون بوکس می‌گوید در جلسه هفته آینده کمیته فدراسیون درباره حضور و یا عدم حضور سرمربی تیم ملی تصمیم‌گیری خواهد شد.

سرمربی اوکراینی تیم ملی بوکس کنار می‌رود؟
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، علی‌ دانشمندفر در مورد ادامه و یا قطع‌ همکاری فدراسیون بوکس ایران با ولادیمیر وینکوف به عنوان سرمربی تیم ملی اظهار کرد: قرارداد ولادیمیر تا 10 آبان ماه امسال اعتبار دارد و ایشان ماهیانه مبلغ 3 هزار دلار را به عنوان حقوق دریافت می‌کند ولی مدتی است که او مطالبی را در مورد پیشنهادات از کشورهای دیگر مطرح می‌کند.

او ادامه داد: بعد از اینکه از مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند بازگشتیم، سرمربی تیم ملی اعلام کرد که مذاکرات و البته پیشنهاداتی را از سوی برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس برای همکاری داشته و به نظرم این یکی از مواردی است که مربیان خارجی برای بازار گرمی اعلام می‌کنند.

دبیر فدراسیون بوکس ایران با بیان اینکه ولادیمیر زمزمه‌هایی را برای افزایش حقوق خود مطرح کرده، گفت: به نظر می‌رسد سرمربی اوکراینی تیم ملی می‌خواهد مبلغ قرارداد خود را بالاتر ببرد. البته در همان قرارداد اولیه هم ولادیمیر مبلغ 5 هزار دلار را مطرح کرده بود که آن را به 3 هزار دلار رساندیم.

دانشمند‌فر افزود: هفته آینده جلسه‌ای را با حضور اعضای کمیته فنی فدراسیون بوکس برگزار خواهیم کرد که در مورد ادامه همکاری این سرمربی تصمیم‌گیری خواهد شد.

او با بیان اینکه اگر تغییری در سرمربی‌گری تیم ملی داشته باشیم مشکلی برای ملی‌پوشان بوجود نمی‌آید، گفت: با توجه به اینکه ترکیب اصلی تیم ملی تقریبا مشخص است و هنوز چند رقابت برای کسب سهمیه المپیک 2016 داریم مشکلی از جهت تغییر احتمالی سرمربی نداریم.

دبیر فدراسیون بوکس ایران خاطر نشان کرد: البته معتقدیم که یک سرمربی توانا باید حتما ملی‌پوشان را تمرین دهد. خوشبختانه در بین مربیان داخلی افراد بسیاری هستند که می‌توانند عهده‌دار سرمربی‌گری تیم ملی باشند.

دانشمند‌فر در پایان اضافه کرد: در نهایت همه تصمیم‌ها منوط به نظر کمیته فنی فدراسیون است و آنها باید در این زمینه تصمیم‌گیری کنند. امیدوارم هر اتفاقی که رخ می‌دهد به نفع بوکس ایران باشد.


دیدگاه‌ها