کد خبر : 1273140 | 15 مهر 1394 ساعت 09:30 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت متناقض لیگ برتری های لیگ یک

4 تیم از 5 تیم بالانشین لیگ یک سابقه حضور در لیگ برتر را دارند.

وضعیت متناقض لیگ برتری های لیگ یک
به گزارش"ورزش سه" پس از اتمام بازی های هفته ی نهم ، دو تیم فجرسپاسی و پیکان با گل های دقیقه 96 بازیکنانشان پیروز شدند اما همچنان صدر جدول زرد پوش ماند تا فجر بتواند با سربازهای 360 هزارتومانی بالانشین جدول لیگ یک باشد.

فجری ها که چندین سال در لیگ برتر حاضر بوده اند ، حال عزمشان را جزم کرده اند تا بازهم به سطح اول فوتبال ایران بازگردند و شیراز را در جمع حاضران داشته باشیم.البته حضور سربازان لیگ برتری که پس از باطل شدن کارتشان به تیم های نظامی چون فجر رفته اند در این صدر نشینی بی تاثیر نیست.

پیکان تهران با سرمربیگری مرزبان نیز در رده ی دوم با 20 امتیاز و تنها با یک امتیاز اختلاف به صدر ،قرار گفته اند.تیم خونه به خونه نیز شگفتی آفریده و با 17 امتیاز در رده ی سوم حاضر است و تاکنون از مدعیان اصلی صعود حساب می شود.

دو تیم لیگ برتری سابق ، مس کرمان و صنعت نفت آبادان به ترتیب با 17 و 16 امتیاز جایگاه های بعدی را کسب کرده اند و تا کنون شانس های بعد صعود به حساب می آیند.

نفتی های مسجدسلیمانی که فصل قبل به لیگ یک سقوط کردند ،نیز با دو بازی کمتر 8 امتیازی در جدول قرار دارند و در صورت گرفتن 6 امتیاز در دوبازی می توانند تا رده ی ششم بالا بیایند اما در عوض این تیم های بالانشین چند تیم نیز وجود دارد که وضعیت خوبی ندارند و در رده های انتهایی حاضرند.

آلومینیوم هرمزگان با 9 امتیاز 11م است .این دو تیم هرکدام یک بازی کمتر نسبت به تیم های دیگر دارند که هر دو باید مقابل نفت مسجدسلیمان قرار می گرفتند اما هرکدام از این بازی ها به دلایلی لغو شده و باید منتظر رای کمیته ی انظباطی بمانندو ببینند این کمیته چه تصمیمی خواهد گرفت.

داماش و پاس همدان رتبه های 18 م و 19م را در حالی در دست دارند که تا کنون نشانی از تیمی که سابقه ی لیگ برتری شدن دارد، از خود نشان نداده اند و حضورشان در بالای جدول بسیارسخت اما همچنان ممکن خواهد بود.

باید دید وضعیت متناقض تیم هایی که در دوره های گذشته در لیگ برتر بوده اند در ادامه چه تغییری خواهد کرد و آیا در سال بعد تیم هایی به لیگ برتر می آیند که قبلا در آن حاضر بوده اند یا خیر.

دیدگاه‌ها