کد خبر : 1273161 | 15 مهر 1394 ساعت 10:37 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

آبی ها درخشان می مانند؟

ذهن درد ویسی قبل از بازی ملوان !

باید دید استقلال خوزستان می تواند روند قبل تعطیلاتش را بعد از وقفه ادامه دهد.

ذهن درد ویسی قبل از بازی ملوان !
به گزارش "ورزش سه" پس از اینکه تیم ویسی در مس کرمان با گل های دیاوارا در لیگ برتر ماندنی شد ، عبدالله روندش برای فصل بعد را تغییر داد.

او با خرید بازیکنان لیگ یکی به خصوص ستاره های فولاد نوین و یکی دو بازیکن لیگ برتری تیم جالبی دورهم جمع کرد.همان بازی اول لیگ مقابل سپاهان علی رغم باخت ، بازی درخشان تیمش نوید یک استقلال متحول شده را داد.

استقلال پس از این باخت ، پرسپولیس ، فولاد ، سایپا و سیاه جامگان را شکست داد و برابر تراکتور و صبای قم به تساوی رسید و اکنون با 14 امتیاز و با تفاضل کمتر نسبت به سپاهان رده سوم را در اختیار دارد.

البته اگر گل محمد قاضی در دقایق اضافه برای صبای قم نبود حال دو استقلال 16 امتیازی در صدر جدول لیگ حاضر بودند، استقلال پایتخت و یک تیم استقلالی از مرکز آبی های ایران ، خوزستان !
استقلال خوزستان در روزهای تعطیلی لیگ بازی های دوستانه ای انجام داد.

آنها برابر کارون خوزستان و شهرداری ماهشهر با یک پنالتی نتیجه را واگذار کردند اما تیم استقلال شوشتر را 7 تایی کردند.

البته دلیل افت و خیز نتایج این تیم در بازی های دوستانه تغییرات عمده ی ویسی در ترکیبش است.ویسی حال در هفته ی هشتم باید تیمش را برای دیدار با قوهای انزلی آماده کند.قوهایی که با 11 امتیاز 6م جدول هستند و می خواهند به مانند برد فصل قبلشان برابر تیم ویسی، یک پیروزی شیرین از اهواز به ارمغان ببرند تا با 14 امتیاز خودشان را بازهم بالاتر بکشند.

باید دید آیا تیم ویسی می تواند ریتم بازی های قبل از تعطیلات خود را همچنلن حفظ کند و بازهم در لیگ برتر شگفتنی آفرینی کند با ترمز تیم جوان و با انگیزه ی ویسی خیلی زود کشیده خواهد شد.

دیدگاه‌ها