کد خبر : 1273168 | 15 مهر 1394 ساعت 10:58 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

صانعی سرپرست موقت تیم ملی فوتسال شد

مدیرفنی تیم ملی فوتسال کشورمان به عنوان سرپرست موقت این تیم انتخاب شد.

صانعی سرپرست موقت تیم ملی فوتسال شد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، علی صانعی در خصوص اینکه آیا به عنوان سرپرست تیم ملی فوتسال انتخاب شده است، اظهار داشت: با توجه به اینکه آقای افتخاری در سفر تیم ملی به ایتالیا همراه تیم نمی‌آید از من درخواست کرد که به عنوان سرپرست موقت در این سفر کنار تیم ملی باشم.

وی در مورد آغاز تمرینات تیم ملی فوتسال برای برگزاری دو دیدار دوستانه با روسیه خاطرنشان کرد: خوشبختانه وضعیت خوبی بر اردوی تیم ملی حاکم است و بازیکنان صبح و بعدازظهر تمرین می‌کنند تا بتوانند بازی خوبی مقابل روسیه انجام دهند.

مدیرفنی تیم ملی فوتسال کشورمان درباره اینکه چرا مصطفی نظری و وحید شمسایی از حضور در اردوی تیم ملی انصراف داده‌اند، گفت: من نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم بلکه این مسئله جز مسائلی است که باید از ناظم‌الشریعه سؤال کنید، چون او در تیم ملی تصمیم‌گیرنده نهایی است.

صانعی در خصوص اینکه خیلی‌ها اعتقاد دارند حضور او می‌تواند به ناظم‌الشریعه کمک فراوانی بکند، اظهار داشت: من تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا تجربیاتم را در اختیار تیم ملی کشورم قرار دهم. من به ناظم‌الشریعه مشاوره می‌دهم، اما همان‌طور که گفتم تصمیم نهایی را ناظم‌الشریعه در تیم ملی می‌گیرد.

دیدگاه‌ها